Ni är så roliga allihopa att det är en ren fröjd att läsa ikapp!
Självklart får Grimald...? vara med! Ojmar är också välkomna såklart. Här har vi inga medlemsrestriktioner alls. Vill man så får man tycker jag. Jag märker att det ofta hänvisas till mig i medlemsfrågor och jag vill härmed dementera min vetorätt. Jag är bara TS, inget annat. Alla övriga ordningsfrågor sköts gemensamt av användarna.
Om du ska vara finsk tomte
Päivi kan jag tänka mig att vara vildvittra. Det är ett så vackert ord tycker jag även om de inte är översympatiska så det stör. Men lite bättre klang och allitteration än
fröken Överdöla och översurödla i alla fall, haha!
Inte tröttnar vi på dig heller
Jenny! Vi njuter medan vi får ha dig. Post-bebis brukar energin mest användas till att beundra bebis, beundra bebis med far, beundra bebis med syskon, beundra bebis med annat löst folk... Ja, du vet ju.
Jag fattar inte vad Anton ska med skärbräda till? Låter lite vådligt. Kan du mena ståbräda kanske?
Tack
Nancy, vad du är gullig då. Nu är jag häääär!
Eller som Milo, the lion, brukar annonsera:
-Nu kåmme JA! Milo. Gulliungen.
Det är sååå trevligt att ha dig hängandes i tråden Nancy.
Här hostas det i alla hörn. Jag, Jaja, Milo och Nella kör hårt så det skallrar i revbenen. När Nella drar på brukar vi andra flytta oss på behörigt avstånd. Ingen vill vara i närheten när/om hennes numera ökända kräkreflex känner sig triggad. En gång ingen gång men två gånger är snudd på vana. Idag har hon skaffat sig små röda prickar på bål, huvud och hals. Vad ska vi gissa på? Hon känns ändå pigg den lilla häftapparaten.
Vi hade ju tänkt ha 6-årskalas här på söndag. Det kan visa sig bli olämpligt.
Kvacke, min vän! Vad roligt att DU hittat hit! Välkommen. Hur mår lillbebin? Mest lik? Och hur mår du? Och söta trollet Wilma?
Ebbab, jag tror att du är SYYYPEduktig. Det är bara ditt kritiska överjag som spökar. Att starta på ettan är ju ändå en värdslig sak i sammanhanget. Inte allt för många personskador som sker med ettan ilagd om man säger. Då är det ju mycket viktigare att ha koll på skyltar och medtrafikanter. Fast att komma ihåg att blinka är ju bra.
Elle, Olle har ju koll. Du är en mycket vacker människa i alla avseenden. Och även om det inte hjälper mig känns det ändå bra att kloka, sansade människor som du och Nancy också glömmer bort föräldradagarna, haha!
Själv har jag varit hos frissan, min noggranna ni vet, och försökt bli lika suuusig som
miar70. Vet inte hur bra det gick men nu är topparna lite mindre splittrade och mer jämnlånga. Hon går igång på att prata om min blivande bröllopsfrisyr och har gjort iordning ett hårskötatschema fram till nyår.

Hon har också aktivt letat diverse pryttlar att sätta i håret till dagen D. Mycket engagerad.
Kram på er alla rara! Jannika