Hejsan Linda!!
Nu är livet helt fantastiskt (hoppas det fortsätter så) här kommer en uppdatering

;
Ja första morgonen på fredagen var såååå tuff (psykiskt), andra morgonen (lördag) vaknade han 06.30 jag ramsade en gång sen så somnade han om ganska omgående (han knappt lägga mig) vilket kändes ganska bra i hjärtat sen ringde klockan 07 och det var morgon. Söndags morgonen var helt fantastiskt han väcktes av klockan. Jag stod utanför rummet och väntade på ringningen sen gick vi alla in och stängde av klockan. Vi har haft det så här nu varje morgon.
Vi pratar om klockan vid läggning och han får stänga av den på morgonen ja vad kan jag säga

helt underbart. Inatt sov jag verkligen djupt vilket man inte gjort på länge sköööööööööönt. Måste berätta att jag sätter på min väckarklocka nån minut tidigare så jag hinner gå in till rummet om han skulle bli rädd för det höga ljudet från klockan.
Ja just det =P~ vi har idag köpt en ny lägenhet så vi flyttar i juli och då får vi (min man och jag) äntligen eget rum eller man kanske ska säga barnen får sina egna rum ja vad mer kan man begära allt känns såååå bra
Jag är så tacksam för all hjälp och stöd jag fått här man blir lika förvånad varje gång det verkligen fungerar. Tack snälla du Linda och Tinis också
Ja nu känner jag mig kurad och klar vi kanske hörs framöver vid nästa kris tack ännu en gång!
Många kramar och hoppas ni har det lika bra med era småttingar
Angela med familj

Mamma till Chrippa 11, Emma 3 & Alex 1.