Nancyfamiljen på nya äventyr
Så skönt att allt var bra med lilla bebis-(tjejen)
. Nu var det ju evigheter sen vi sågs, det känns som om det vore dags snart igen. Vi kan ju inte bara hålla på att yngla av oss hela tiden.
Kram Susan
Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
-
Nancy
Päivi skrev:Jag VETatt Nancy är datorlös tills ikväll, så sorry, ni får hålla er, alla... O:)
(missade även Fjällmors och Mias inlägg tidigare i tråden och tackar för dem med
Som svar på kattklos frågor: ja, vi har velat veta könet innan hela tiden. Med namnen har vi varit 100% klara över Leias namn långt innan födseln och med Lucine var det kanske 99%
Jag fick inte tag på min BM igår morse så jag ringde direkt till källan (Östra) istället. Egentligen får de kanske inte lämna ut den typ av info över telefon men jag lyckades övertyga den trevliga läkaren att jag var en seriös blivande trebarnsmamma och att min tidigare förlossningsjournal innehöll detaljer som ingen annan känner till. Hon trodde mig utan att behöva höra min journal rabblas upp
Jag måste säga att jag blev ganska chockad (eller åtminstone riktigt förvånad) över svaret. Allt och då menar jag ALLT hittills i denna graviditet har tytt på en pojke. Men nu är jag ett strålande bevis på hur allt vad intuition, olika matsug, form på mage och annat skrock verkligen kan luras ordentligt. För Leia och Lucine skall få en liten lillasyster och det var ju hon som vinkade så fint på UL den där dagen
-
Nancy
-
Gäst
-
Nancy
-
blivandemamma
- Rådgivare/advisor
-
kattklo
-