Tack återigen för ditt svar! Natten gick faktiskt ganska bra! Hon vaknade vid 02.00 ungefär. (Hörde inte hennes inledande gnäll, då jag sov en våning ner, för att få lite mer sammanhängande sömn. -Meningen var att sambon skulle ta natten, men HAN har då inga sömnproblem. Han vaknade inte av litens gnäll och skrik.) När jag kom upp gnällde hon bara, för att sedan bli mer arg.Till slut, efter en ca 45 minuter, blev hon riktigt ledsen. Då ramsade jag en ramsa x sex. Och en liten stund senare, när hon blev ledsen igen, ramsade jag en gång till.
Döm om min förvåning då hon somnar inom en minut!!!

Jag har inte haft mycket tilltro till ramsandet, men den tog! Tyvärr har hon fortfarande en rälig hosta, så hon vaknade av sin hosta fyra gånger till under den närmsta halvtimen. ](*,)

Då pangramsade jag. (Hade inte läst ditt mejl då.

), och så somnade hon mer eller mindre direkt!!!!

Sedan vaknade hon två gånger till under natten, men löste dessa själv. Hon gjorde morgon vid 6.00. (Ska vara 6.45.), men vi ville inte förstöra att det gått så bra...

, så vi tog upp henne då.
Och att hon sovit bättre märktes på liten, Hon har varit idel solsken idag!!! (Nåja... jämfört med de närmsta dagarna i alla fall. Hon är ju trots allt snart tio-månader med allt vad det innebär av frustration.Då kan man ju inte vara glad som en sol HELA tiden.

), men det var i alla fall härligt att se henne ta sig an hela trappan upp till ovanvåningen en sådär sex tusen gånger utan att ge sig!
Även tillfredställande att märka att storasyster, (kurad som 8-månaders), sovit som en stock, genom hela denna veckas nattliga ståhej. Och då sover hon med sitt öra ungefär en halvmeter från litens mun!!!!
Nu ska det banne mig bli ordning på nätterna här i huset!!!!
Mamma till två små flickor födda juni -03 och maj -07.