Jannika skrev: Perelli, den lätt neurotiskt supereffektiva kvinnan. Hon MÅSTE ha en massa positioner i jungfrun, annars ser jag ingen förklaring, haha! I love her! Hon är så härligt för mycket av precis allting.
Du å ja Jannika, du å ja!
Jag ÄLSKAR Charlotte Perelli! Hon verkar så jädrans trevlig! Hon var gäst i någon radiokanals morgonprogram nu i veckan och jag blev på riktigt gott humör bara av att höra henne bränna av de där asgarven och helt frankt berätta om sin klädkammare som var lika stor som en av programledarnas lägenhet

Visst, superytlig kanske, men hon står för det på något sätt och det kan jag respektera (kanske för att jag själv gärna hade haft en klädkammare på 60 m2!).
Dessutom är "Take me to your heaven" en redig klassiker i schlagervärlden! Jag försöker förklara för Mr Cool (my husband) att den är mycket bättre än "Fångad av en stormvind", men har inte haft så mycket framgång hittills... En annan låt jag älskar är Eloise ("e vi mer än bara vänner?!") med Arvingarna. Oj, jag borde kanske skaffa mig en annan hobby?
Vad har ni för schlagerfavoriter?
Anna, stolt mamma till Storprins född -98, Sessa född -00 och Pojkpiraya, född -04!