Blivandemamma,
Oj vad jag känner igen mig, ibland känns det som jag inte har något liv utanför hemma. Jag får tvinga mig ut genom dörren, min make jobbar ju halvtid och då blir det ofta så att jag "vill" umgås med Mio och honom när han är hemma, helt galet

Jag ska ju ta hand om mig själv då. Ofta är enda sättet för mig att bara tänka på mig själv att helt enkelt gå ut... sitter på kafé , biblioteket eller umgås med storsonen.
Men mitt bästa tips som jag fått av en kompis är SALTA bad, varmt vatten i badkaret och 3 dl

grovt havs salt, hur bra som helst.
så mitt tips är att DU (utan maken, och barn) hittar på något på egen hand i morgon. Nu höll jag på att glömma det jag skulle säga från början,,, Min man har/hade jätte jobbigt med att jag inte mår bra och hans sätt att hantera det hela är att sympati "mådåligt" ju sämre jag mår desto sämre mår han

Jag har nu lärt mig detta (och också pratat med honom om det) så nu struntar jag i det eller skojjar till det lite grann. Men för det mesta tänker jag på mina behov, vad jag behöver, så får han tänka på sina
Badhuset kanske, (funkar inte för mig dock, för kallt vatten, sträcker och blir massa konstigheter i hela mig.
solarium, mums
ansiktsbehandling,
det här låter som tips till mig själv... Men i morgon ska vi fira Mio's Farbror som har fyllt 50 år.
söndag då ska jag göra något för och med bara mig.
kramis