Men nu hittar jag inte denna länken. Kan någon hjälpa mig???? [-o<
Hjälp, pyjamas för magsovare - knäpps på ryggen.
-
TorsMamma
- Forumets ordförande
Hjälp, pyjamas för magsovare - knäpps på ryggen.
Hej, Jag minns att det skall finnas en länk där de säljer hel pyjamas som knäpps på ryggen för magsovare.... Minns inte vem som skrev det heller
Tor 2006
BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån 
FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. 
Har också funderat på om Junior störs av knappar och dragkedjor på magen. Har köpt en sån här från Lindex http://www.lindex.se/Products/Product.a ... wView=true
Dock har jag inte märkt någon skillnad i sömn med den pyjamasen eller med någon av hans andra som har knappar eller dragkedja fram.
Dock har jag inte märkt någon skillnad i sömn med den pyjamasen eller med någon av hans andra som har knappar eller dragkedja fram.
-
TorsMamma
- Forumets ordförande
Nej, jag har inte heller märkt någon skillnad, den enda jag ville åt var falluckan i baken så jag kan peta in en alvedonsupp vid sjukdom lättare.

Tor 2006
BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån 
FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months.