Hjälp, pyjamas för magsovare - knäpps på ryggen.

Utrustning, inredning, kläder och prylar
Skriv svar
TorsMamma
Forumets ordförande

Hjälp, pyjamas för magsovare - knäpps på ryggen.

Inlägg av TorsMamma »

Hej, Jag minns att det skall finnas en länk där de säljer hel pyjamas som knäpps på ryggen för magsovare.... Minns inte vem som skrev det heller :?

Men nu hittar jag inte denna länken. Kan någon hjälpa mig???? [-o<
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
indra

Inlägg av indra »

Har läst något någon gång om detta oxå, La redote ( stavas det så?) hade pyjamas med ryggknäppning vill jag minnas. Köpte en pyjamas på lindex som hade knäppning vid bena ( Jobbig att ta på bara när man har en vilding)..
Pojk 2006-09-08
Tös 2009-01-26
TorpSara

Inlägg av TorpSara »

La Redoute har, precis som Indra skriver! www.laredoute.se.
TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

ÅH, tack snälla, skall genast kolla! :heart: :thumbsup:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
LaQ

Inlägg av LaQ »

Har också funderat på om Junior störs av knappar och dragkedjor på magen. Har köpt en sån här från Lindex http://www.lindex.se/Products/Product.a ... wView=true
Dock har jag inte märkt någon skillnad i sömn med den pyjamasen eller med någon av hans andra som har knappar eller dragkedja fram.
Storebror 07 12 18 :heart: (v. 42+2)
Lillebror 09 09 16 :heart: (v. 38+4)
~ På äventyr ~
TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

Nej, jag har inte heller märkt någon skillnad, den enda jag ville åt var falluckan i baken så jag kan peta in en alvedonsupp vid sjukdom lättare. :wink: :lol:
Tor 2006

Skriv svar

Återgå till "Barnasaker"