Som du vet är tidiga morgnar det som kan krångla längst, men håller du bara en fast linje så är den fnurran också utfnurrad snart, jag lovar!
Och förvänta dig inget bakslag, alla har inte det, men liiite kan du ju ha det i bakhuvudet, så du inte tappar konceptet OM det sker
Vet du, Tesen, jag är så glad om jag kan hjälpa och på så sätt föra vidare det Anna Wahlgren inspirerat mig till - om jag inte en gång för snart 17 år sen inhandlat Barnaboken när jag var förstabarnsmamma, då hade det inte blivit sex barn!
Och tänk att jag två gånger haft förmånen att vara hos henne IRL och fått lära mig så mycket, av henne själv!
Och sen inspireras jag ännu mer, varje dag, hela tiden, med mina barn och genom det här forumet, och om JAG kan hjälpa någon, med att få ett barn som sover gott, eller att inspriera någon som känner sig lite vilsen i mammarollen, då är jag nöjd!
Och då får jag "betala tillbaka" lite till AW, för allt jag har att tacka henne för! Och snart kanske DU kan stötta och vägleda någon, som behöver hjälp med sömn eller vad det nu kan vara - för vem kan bättre hjälpa än den som varit där själv
Många kramar Mia