Andra kuren: Nu är goda råd dyra!

Frågor och svar om att kura lite äldre barn
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Hur gick det inatt?
Hur känns det?
Kram :heart:
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
grekmamma

Andra kuren: Nu är goda råd dyra!

Inlägg av grekmamma »

Hej Miar70!

Ber om ursäkt för att jag inte har hört av mig med rapport :(

För att göra saken kort så valde jag helt fel tillfälle att sätta igång med denna andra kur nu :evil: Irriterande (inte minst för Babis :shock: )
Förutom sjukdom och annat strul som jag inte räknat med, som har dykt upp dessa dagar, så måste jag plötsligt resa bort i ca 3 dagar :? Då kommer mina svärföräldrar hit och passar barnen.
Inte helt lämpligt, för läget just nu :evil:

Jag blir illa tvungen att "lägga på hyllan" det jag är mitt i. Babis har blivit lite lugnare under de senaste nätterna och somnar om ganska snabbt, men vaknar fortfarande ca 3 ggr under natten.
Ska göra mitt bästa för att åtminstone hålla efter de små förbättringar som skett, även om vi har ganska långt kvar (befarar jag). Och så ska jag ta tag i det igen om ett litet tag ( tredje ggn gillt 8-[ :?: )

Vi hörs säkert igen :wink:

Jag tackar dig sååååå mycket för den tid du har givit mig och allt stöd.

Många kramar från Babis och mig så länge :!:

Sofia
Mamma till
:heart: Danai (juli 2001) och
:heart: Lill Babis (Charalambos, juni 2006)
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Hej Sofia!

Trist att höra att det blir såhär, jag hoppas att du tar med dig det du jobbat på nu, och att du kanske förbereder dig lite mer tills du ska slutföra kuren nästa gång!

Det jag skulle be svärföräldrarna göra, om jag vore du, var att se till att Babis sover i sin säng, kanske kan de om de tycker det är besvärligt att fullfölja ditt jobb, helt enkelt ställa en säng bredvid hans och sova där? Iofs är barn anpassningsbara, och han köper förmodligen att du fortsätter där du slutat när du är hemma igen, men om de nu tillåter honom att komma upp och samsova kan jag nästan lova att du kommer att få det MYCKET jobbigt när du är tillbaka!

Välkommen tillbaka när du känner att det är dags!

Kram Mia
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn äldre än ett år "