Har de det verkligen bättre hos mig?

Forum för nygamla barntillsynstankar, konstruktiva förslagsalternativ och samarbete under personligt ansvar.
Pimm
Inlägg: 50
Blev medlem: tis 07 aug 2007, 14:59

Inlägg av Pimm »

Hej
Vill bara skicka några styrkekramar .
Har själv tvillingar och vet att vissa dagar kan vara SÅ TUFFA!!!!!
Humöret åker verkligen bergochdalbana.
Du gör ett kanonjobb som få kan förstå...
Kramar Pimm
ulrikaj
Inlägg: 1864
Blev medlem: tis 22 aug 2006, 13:10
Ort: Dalarna
Kontakt:

Inlägg av ulrikaj »

Hur går det för er solglimt?
kram ulrika
mamma till goaste killen Jacob 17/3-02 :heart: och till goaste tjejen Liw 1/1-07 :heart:
Solglimt
Inlägg: 234
Blev medlem: mån 11 dec 2006, 12:24

Inlägg av Solglimt »

:heart: Tack, Pimm! :heart:
Det går bra, ulrikaj! Vi har det så lyxigt att vi har möjlighet att jobba deltid båda två, och jag tror att vi båda behöver det, både att vara på arbetet samt att vara hemma med barnen. Det är lätt att man annars tänker att gräset är grönare på andra sidan :lol: Vi vill INTE gå miste om våra dagar hemma med barnen, de växer ju så fort!!! Jag börjar verkligen fatta vad alla menar som säger att småbarnsåren går snabbt förbi...
Lycklig mamma till tvillingar födda i april -06
ulrikaj
Inlägg: 1864
Blev medlem: tis 22 aug 2006, 13:10
Ort: Dalarna
Kontakt:

Inlägg av ulrikaj »

Vad skönt att höra Solglimt.Ja,ibland behöver man bara komma bort och göra något annat för att inse att hur bra man har det egentligen....
Jag har oxå turen att jobba halvtid när jag inte är hemma med Liw.
Jag inser nu när Jacob snart är 6år att snart börjar han faktiskt skolan.Och det är med blandade känslor kan jag berätta.
Tittar jag på kort när han var lika liten som Liw nu är så inser jag att den tiden med honom aldrig kommer tillbaka.För visst är den underbar.Dom första åren. :heart:
Och det ÄR jobbigt ibland.Ni har ju tvillingar oxå och det kan jag aldrig förstå hur det är som sagt.

kram ulrika
mamma till goaste killen Jacob 17/3-02 :heart: och till goaste tjejen Liw 1/1-07 :heart:
Skriv svar

Återgå till "I stället för dagis - tankar och idéer"