Oj Oj det va langesen jag skrev i den har traden......

I natt var det miljoner fragor fran Leah nu 3 ar ..... Jag ska ta allt fran borjan. Damian ar borta pa konferens i tva dagar sa jag ar sjalv med kidsen. La Leah i sangen som vanligt vid 19. 19.30 tiden borja hon att grata och sager att hon har ont i foten, jag ramsade men gick in tillslut da hon va helt otrostlig. Jag ramsade ut och sen somnade hon om. Sen borjade det...Hon vaknade upp vid 22.30 och borjade grata och sa att hon hade ont i fotterna...jag ramsade i sangen och forsokte fa henne lugn men hon holl pa fram och tillbaks i flera timmar. Hon somnade om vid 00.30 till 02.00 sen satte det fart igen fram till 04.00 pa morgonen. Hon sa massa grejer, ont i foten, ont i huvudet, ont i magen m.m Forsokte ga in ytterst sallan men hon kunde inte komma till ro. Hon lag och gnydde i sangen som sen escalerade till hysteriskt grat. Jag ar helt shockad, det har var absolut varsta natten nagonsin. Har ni nagra kommentarer?
Hon har varit sjuk den senaste veckan, forkyld och hostig men mar mycket
battre nu. Slutade med att hon sov till 09.30 och vaknade upp PIGG OCH GLAD medans jag sjalv ar helt slut.....Ethan sov till 7 som vanligt.
Fragade henne i morse varfor hon inte kunde sova och da sa hon ont i foten...funderar pa om det kan vara vaxtvark...?
Tacksam for lite funderingar...Kram Marie