Men till detta hör ju att mamman missar en del, godbitarna ni vet.
En morgon kommer pappan in för att ropa "godmorgon dags att vakna". Han vänder blicken mot kungen säng. Men vad!, var är kungen?
Kungen berättar för mamman då hon återvänder till flocken på kvällen, "mamma, jag skulle gå upp och få ett plåster av pappa, men jag hittade inte dörren, och när jag skulle gå till sängen var det svårt att hitta, så jag klättrade i den säng jag hittade, och där låg Mina" -älskling vad gjorde Mina då, "hon låg kvar, och efter en stund ställde hon sig upp"
Måste tilläggas att de båda sov som stockar då pappan kom in och väckte.
Kungen har ju faktiskt blivit en stor kille som går på dagis några timmar i veckan nu. Efter första dagen berättade han för mamman om sin dag. Det vill säga, han berättade vilka olika bilar fröknarna hade, "Ulla har en mitsubitschi, Pia en osv osv........"
Och nu i veckan fick han en ny säng. En riktig säng, och ni må tro att han bäddade fint med lakan och kuddar och gosedjuren. Så stolt och nöjd. Och sover som en gris gör han.
Damerna är rätt avundsjuka
Mamman avskyr att jobba, och pappan är så nöjd att få regera här hemma utan mamman
En liten hälsning från oss som knappt hinner kika in här längre, men vi tänker på er alla. Antar att vi måste missat mkt, några nyingar borde väl ha kikat ut nu. Ska försöka läsa i kapp.
Kram