Önskar dig lycka till med både namnval och förlossning och allt annat.
Nu är det nära!
Ville bara skriva att den här tråden gjorde mig så avundsjuk! Vad underbart att få träffa en ny liten människa vilken dag som helst nu. Har inte planerat att skaffa fler barn själv på ett tag, men när man läser sånt här så blir man sugen alltså.
Celeste 061208
-
Världens Bästa Barn
Världens Bästa Barn
Elle
Det är ju när man väntar som man får gjort mest
Har ju burit över alla tre med råge och det var efter BF som rastlösheten slog in och städmaninn tog över, önskar att jag hade den energin lite oftare
Namn så tycker jag Axel är väldigt fint och Elsa naturligtvis
(got one) Sonja har otippat kommit upp, makens mormor hette det och då kunde jag absolut inte tänka mig det, men det har vuxit.
Njut av magen, jag saknar min sååå
//N
Det är ju när man väntar som man får gjort mest
Namn så tycker jag Axel är väldigt fint och Elsa naturligtvis
Njut av magen, jag saknar min sååå
//N
Storasyster omkurad vid 2,5 år då vi hade tagit bort spjälsängen alldeles för tidigt.
Nilam
, städmanin har verkligen infunnit sig. Igår var det storstädning av hela lgn, torka socklar och rensa i skåp och garderober. Därefter en shoppingtur på IKEA. Vad gör man inte för att fördriva tiden
Nu är det helt lugnt i magen, inga förvärkar här inte
Tur att sambon är ledig idag och imorgon så kan vi hitta på lite skoj så går tiden mycket fortare!
Tack för namnförslagen!
Elle
Nu är det helt lugnt i magen, inga förvärkar här inte
Tack för namnförslagen!
-
Fjällfolket
Tack Fjällmor
Är stolt medlem i systerskapet
Idag är det projekt frosta av frysen och storhandling som gäller. Vad gör amn inte för att få tiden att gå
Förvärkarna är som bortblåsta men Bosse verkar ha det kanon i magen, känns som han försöker sparka sig ut på höger sida!
Kram Elle
Idag är det projekt frosta av frysen och storhandling som gäller. Vad gör amn inte för att få tiden att gå
Förvärkarna är som bortblåsta men Bosse verkar ha det kanon i magen, känns som han försöker sparka sig ut på höger sida!
Kram Elle
-
Nancy
Ja, fördelen med att vänta är ju att det blir en himla ordning här hemma. Sambon börjar bli lite trött på alla mina projekt
Idag är BF så jag har inte gått över ännu.. Ska NJUTA av Olle och mysa med honom hela dagarna nu
, stora killen som ska bli storebror. Var tog tiden vägen
Kram Elle
Idag är BF så jag har inte gått över ännu.. Ska NJUTA av Olle och mysa med honom hela dagarna nu
Kram Elle
Här är en till....
Jag tänker också på dig Elle och känner med dig, gick över 10 dagar med Emil (som är mitt favoritnamn för övrigt, Agnes tycker jag också är väldigt fint).
Vill passa på att tacka dig för att du hjälpt en i min mammagrupp så bra, Johannaw är hennes namn här på forumet. Det är så skönt att veta att man kan rekommendera forumet till alla för man får så fantastiskt bra svar!
Håller tummarna för er!
Kram Emma
Vill passa på att tacka dig för att du hjälpt en i min mammagrupp så bra, Johannaw är hennes namn här på forumet. Det är så skönt att veta att man kan rekommendera forumet till alla för man får så fantastiskt bra svar!
Håller tummarna för er!
Kram Emma
Kom loss nu "Bosse"
Nu vill vi veta vem du är, var inte så blyg och göm dig inne hos mor din. Kom ut nu
Ja Elle mer än så kan jag nog inte hjälpa till. Får väl se om "Bosse" hörsammar min kallelse.
Kram Susan
Ja Elle mer än så kan jag nog inte hjälpa till. Får väl se om "Bosse" hörsammar min kallelse.
Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!