Min dotter är 6,5 mån. 05-04-2007 och jag ska kura henne. MEN: jag vande av henne vid att sova vid mitt bröst för ca 1 mån sedan, efter det så vande jag henne att sova själv i egen säng, sedan sova hela natten ( i princip) och till sist eget rum. Ang att hon sov hela natten var att jag ansåg att jag hade ju fått så bra "kläm" på det här ( hahaha) med att införa nya vanor så någon riktig kur ansåg jag inte vara nödvändig. Jag läste Lathunden en gång och sedan lite frågor och svar that´s it! MEN vad fel jag hade... Vi har ingen stabilitet och dagslurarna funkar efter hennes initiativ.När hon vaknar på natten så är det nappen som gäller ingen ramsa kanske buff ( mkt populärt) Jag vet att jag gjort ett misstag som jag absolut vill rätta till. Jag har läst så ögonen blöder, slutat buffa henne och nappen ska ryka med kur start.
Men hur ska jag gå till väga?
Köra som om inget av det andra hade hänt ( att jag både solfjädrat el buffat)?
Jag har gjort upp ett nytt schema ,tog ett som jag hittade på ett inlägg
Jag har hade bristande tro på att hon skulle klara av det, men har nu fattat att det var min bristande tro på att JAG skulle klara av att verkligen genomföra hela kuren, så jag fuskade och det blev varken tryggt eller stabilt!!
Tack för er tid och för att ni fins
Kramar Johanna med Karisma