Fiskdam tänkte vi på..... (Eller "träsk" i vårt fall!

)
Jag tänkte om vi skulle ha "Shrek" som tema (jag har fått för mej att barn gillar att klä sig i princess kläder o.dyl. Det finns ju alla möjliga "personligheter" i Shrek, så även de som inte gillar princessor/prinsar hittar säkert något de kan försöka likna....)
Maten kan vara inspirerad (eller åtminstone ha läskiga namn..) av filmen, drickan likaså. Tänkte försöka hitta någon som kan "facepainting", som kan måla ungarnas ansikten.
Fler tips önskas?
Ååååh, vad jag är dåååålig på sådanhänt! Gillade aldrig som barn att stå i fokus så jag tvingade morsan till att ha små kalas... Nu får jag äta upp det eftersom jag inte har en aning om hur man "gör" på kalas!
Ni kan dessutom gissa att ribban sätts högt här runt "oss"...

Förra kalaset vi var på hade ponnyridning och droska, ett tiotal olika djurungar i häck (som på zoo ungefär) , och icecream-bar.... Allt hade släpats hem till dem på deras bakgård... (Ungen fyllde 1 år...) (Icecream-baren var en hit enligt höggravida mej! Jisses vad god glass dom blandade ihop!

)
Mamma till lilla Skruttis som föddes 1. nov. 2005 och lill-Skruttan som föddes 7.nov. 2006