Bebis 2008?
-
TorpSara
Härligt 
/LO
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
-
Gäst
Hallå alla
Känner mig symtomlös jusst nu, är piggare, mindre illamående, och allt är nästan som vanligt.
Hm, anledning att oroa sig
Det är ju ändå tvillingar, då sägs ju att allt blir så mycket värre.
Nåja, magen är då större redan, hela kroppen är större redan. Har blivit bred över rumpan, som om jag inte redan var tillräckligt bred där
Byxorna jag hade i slutet av förra gravven stramar redan, så jag måste ju ha varit mindre om rumpan då
Tror minsann att detta blir pojkar det här också. Mår ungefär som med pojkarna innan, faktiskt lite bättre, jag är nog en typisk pojkmamma. Som bara får pojkar helt enkelt.
Tycker bara det är så himla grabbigt här hemma, så en flicka hade nog hjälpt till med lite mer jämvikt på det planet. Kanske...
om inte hon med blitt typ pojkflicka då
Nåja, jag tycker pojkar är så förtjusande och härliga i alla fall, så det gör ju inget,
men så kul det hade varit att en dag i framtiden få bli mormor...
För nej, det blir inte fler barn än så här. Nu får det räcka tror jag
Känner mig symtomlös jusst nu, är piggare, mindre illamående, och allt är nästan som vanligt.
Hm, anledning att oroa sig
Nåja, magen är då större redan, hela kroppen är större redan. Har blivit bred över rumpan, som om jag inte redan var tillräckligt bred där
Tror minsann att detta blir pojkar det här också. Mår ungefär som med pojkarna innan, faktiskt lite bättre, jag är nog en typisk pojkmamma. Som bara får pojkar helt enkelt.
Tycker bara det är så himla grabbigt här hemma, så en flicka hade nog hjälpt till med lite mer jämvikt på det planet. Kanske...
Nåja, jag tycker pojkar är så förtjusande och härliga i alla fall, så det gör ju inget,
men så kul det hade varit att en dag i framtiden få bli mormor...
För nej, det blir inte fler barn än så här. Nu får det räcka tror jag
-
Fd Medlem
-
Gäst