/Fjällmor
Glad-tråd! Fokus-skifte!
-
Fjällfolket
Den här tråden förtjänar att lyftas lite!
I dag är jag glad för att jag &
Storprinsen
gick iväg och såg
The Ark
\:D/ mitt i natten igår. Det gick jättebra och konserten var helt fantastisk - en upplevelse som vi båda kommer att minnas länge! Tänk att få stå tätt tätt intill sin icke gos-benägne 9-åring och dansa & digga till så bra musik - WOW, vilken energikick det var!
I dag är jag glad för att jag &
Anna, stolt mamma till Storprins född -98, Sessa född -00 och Pojkpiraya, född -04!
-
Fjällfolket
Mamma till Stora guldklimpen född april -04
& Lilltufsan född feb -06 
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
Mamma till
-Maja 0507
-Molly 0704
-Miranda 0902
-Maja 0507
-Molly 0704
-Miranda 0902
-
Fjällfolket
Jag är glad för att
solen började skina på eftermiddagen och vi gick en promenad med barnen. Malte i vagnen och Vega på ståbrädan eller springande bredvid.
Vegas tal har kommit igång så bra över sommaren. Bara senaste veckan har hon börjat prata i flerordsmeningar.
min sambo INTE kommer resa ngt kommande vecka
jag tog mig egen tid när Malte sov sin långlur och Vega var ute med pappa
Linda
Linda
Vega 050416
Malte 070109
Oskar 100923
Åh, vilken bra tråd!
Jag är GLAD över att solen har skinit hela dagen.
Jag är GLAD över att det känns som höst i luften - min favoritårstid!
Jag är GLAD över att vi äntligen fick ändan ur och visade upp Waldemar på hans pappas jobb.
Jag är GLAD över att vi åkte till Gastsjön!
Jag är GLAD över att jag mår så mycket bättre!
Jag är helt enkelt GLAD!
Waldemar (Walle) 07-01-08
Kurad maj -07. Finslipad i Gastsjön 2007.
Gustav 08-11-12
(39+4)
www.backjohan.se - uppdaterad 8 jan till Walle
Syblogg: www.backjohan.blogspot.com
Kurad maj -07. Finslipad i Gastsjön 2007.
Gustav 08-11-12
www.backjohan.se - uppdaterad 8 jan till Walle
Syblogg: www.backjohan.blogspot.com
-
Nancy
http://www.annawahlgren.com/forum/viewtopic.php?t=12654
http://www.annawahlgren.com/forum/viewtopic.php?t=13071
http://www.annawahlgren.com/forum/viewtopic.php?t=11155
-
Fjällfolket
Igår eftermiddag stod vi och skulle ta rätt på det sista av all squash - och då låser sig hela mitt bäcken
Alla storbarn bänkar sig genast vid köksbordet, med skärbräda och kniv, maken skalar i hon, och lillprinsen står på stol vid spisen och vaktar stora paltgrytan... På ett par minuter är ALLA där!
Det skalas, hackas och stjälps i grytan för glatta livet. En vacker gratäng i storformat skapas också... dofterna fyller huset..
..och Fjällmor är en mycket lycklig kvinna..
Idag är jag glad över
att terminen har börjat på ett jättebra sätt för alla tre barnen, på dagis och i skolan
ett telefonsamtal jag hade på jobbet, som gjorde att mitt uppdrag klarnade betydligt och att jag plötsligt fick lust att jobba igen
att det, varje dag när jag hämtar Sessan, står ett gäng tjejer som vill följa med henne hem och leka
Men mest av allt är jag glad över
ett meddelande jag fick från en forum-medlem i dag

Men mest av allt är jag glad över
Anna, stolt mamma till Storprins född -98, Sessa född -00 och Pojkpiraya, född -04!
Jag återkommer med fler personliga glädjeämnen!
I morse när jag kom till skolan med Storprinsen och Mellansessan möttes vi av tre tjejer som bligade vänt på Storprinsen och sedan började följa honom över skolgården. Prinsens fröken förklarade att det var Prinsens fanclub (tjejerna går klassen under honom) och att de ägnar sin tillvaro till att göra livet lättare för honom. Så sött!
Igår hade de suttit brevid Prinsen i den stora sandhögen på skolgården. De hade byggt ett stort torn och sedan sagt till honom: "Varsågod Prinsen, nu kan du få förstöra det här", varpå han i sin nåder hade satt foten i det och tjejerna jublat... Är det inte
så säg?!
I morse när jag kom till skolan med Storprinsen och Mellansessan möttes vi av tre tjejer som bligade vänt på Storprinsen och sedan började följa honom över skolgården. Prinsens fröken förklarade att det var Prinsens fanclub (tjejerna går klassen under honom) och att de ägnar sin tillvaro till att göra livet lättare för honom. Så sött!
Igår hade de suttit brevid Prinsen i den stora sandhögen på skolgården. De hade byggt ett stort torn och sedan sagt till honom: "Varsågod Prinsen, nu kan du få förstöra det här", varpå han i sin nåder hade satt foten i det och tjejerna jublat... Är det inte