JAG TROR JAG BLIR TOKIG OCH EXPLODERAR. Varför ska det vara så här:
Var över till jourläkaren på grannorten nu, kl 14.00 var den bokade tiden. Ingen läkare där och de ville ha förutom den ordinationen vi hade med oss ytterligare ordination. Vi gick ut och väntade, efter 40 min och inget hört gick Johan in. Då var läkaren där, men ville ha mer ordination

varför undrar man. Vet egentligen inte vad som blev sagt, men Johan kom tillbaka ut 15 min senare med grejerna och satte Lisen i bilen och drog till västerås, 8 mil. Jag ringde min mamma och blev hämtad.
Pratade med Johan nu, allt var klart när han kom till barnavdelningen så de bara sprutade henne och Johan bytte blöja och så drog de. Prick på sovtiden

men hon skrek, jag kom på SNUTTE!! Oj då, så Johan la på stannade och tog av sin t-shirt. Vad gör man inte.
På barnavdelningen fick han veta vad läkaren i fagersta menat, jo han ifrågasatte ordinationen och ville läsa hela journalen

va f-n, det har han inte med att göra. Han ifrågasatte att hon skulle ha Rochalin, helt otroligt, han ska ju bara göra som ordinationen är. Blir så trött. Där gick vår eftermiddag av mys, som vi hade planerat. Min mamma skulle bjuda på mat så vi bara kunde ha det lugnt och skönt.