igår lyckades jag få igång diskussionen rejält - eller rättare sagt - jag/vi fick mängder av svar, tips och ideer.
Igår somnade lilleman efter en kort nattning - och vi var inte inne en endaste gång förrän kl 02 ... då lyckades han skrika upp sig och oss. Solfjädrade och ramsade x 2. Kändes OK.
Kl 03 började det igen.Inte förrän 05 fick jag honom lugn efter att ha försökt så många gånger att buffa, solfjädra och ramsa (krishanteringen) kl04.30 kapitulerade jag - efter välling och det faktum att jag la mig hos honom somnade han. Ja!!! jag vet - skäll inte på mig.I
Vi klarar helt enkelt inte vargtimmarna. Vi är för veka och kan inte stå emot hans gråt och skrik.
Nu till min fråga. Vi måste ju försöka komma ur även vargtimmarna - resten funkar ju (blivit av med nappen, sover 7-8 timmar i sträck, vilket är mer än han någonsin gjort).
Vi behöver hjälp.
Finns möjligheten att få komma till någon av er dipl.Kurare och kura? Finns någon i sthlms området? vad kan det tänkas kosta?
Försök att inte skälla på oss nu - vi vet att vi gjort fel, att det är Jesper som får ta smällen. Ingen är mer besviken än vi.