Vadslagning

Tips- och samtalsforum kring havandeskap och förlossning
Skriv svar
Jannika

Inlägg av Jannika »

Ja jösses vad jag är fumlig nu. Jag skickar istället för att ta fram smiliesarna...

Sophie, en Tin-tin kan jag ABSOLUT tänka mig även om jag inte tror det blir en likadan bara därför. Den lilla
fröken är ett unikum i branschen. One of a kind. :heart:

Hur gulligt låter det inte med Calle och Olle? :heart: Jag undrar uppriktigt bara vem som, trots allt, kammar in flest blåbär. Små magar rymmer stooora mängder blåbär. :D

Kram på er! Jannika
Ebbab

Inlägg av Ebbab »

Så inte ens Andreas Johnsson kunde locka ut den lille? Ja, vad ska vi då hitta på? :?
Han (jo,jag är numera övertygad om att det är en han) kanske stannar till den 16:e vilket jag vet är en riktigt bra dag att fylla år på, Reinhold-dagen! :wink:

Fast med tanke på att du inte har varit här på hela eftermiddagen kanske innebär att du har gjort en tur till BB...???
Men har inte du nästan lovat att meddela oss här på forumet när du åker in va!!!
Stora Skrattungen 021126
Lilla Skrattungen 050731
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

Jannika skrev: Men Fjällmor, du kan inte överge mig såhär! Hur ska DET gå? Kan du prova att ramsa ut ungen innan du far är du snäll.
nej men vad TROR du om mig!? :shock: :wink: :lol:

Jag menade att eftersom jag nu har chansen att få fika med dig så lär du väl ligga på BB då... :wink: :heart:
(och eftersom bebisen ska komma ut den 13:e så sover du nog ut på lördag, eller hur...? ?

kraaam! :heart:
/Fjällmor
Gäst

Inlägg av Gäst »

Jannika!

Käraste medsyster! Vet hur det är med väntan och mera sånt... 8-[

Ursäkta att jag dyker upp i tråden så här sent! Du och bebben bus är i mina tankar. :heart:

Angående fredagen den 13 så är det INTE upprepar, INTE en otursdag. Det är så att när västvärlden gick över till den tidräkningen vi har nu idag, förflyttades alla datum nio dagar tror jag att det var, så egentligen så borde folk bäva för, öh... söndagen den 22. :shock:

Håller tummarna! :heart:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Filmtips till väntande mödrar:

Happy feet. \:D/

Underbar musik.

Underbar berättelse.

Kär i pingviner. :heart:
Jannika

Inlägg av Jannika »

Hej goa vänner! :heart:

Är fortfarande rätt upprörd över hur uselt dåligt de behandlar världens bästa Nancy/Anna! :evil: Morr....

Ja, vi siktar nu in oss på det eminenta datumet fredag den trettonde juli. \:D/ [-o< :thumbsup: Tack Päivi för att du kastade ytterligare ljus över frågan.

Och tack Fjällmor för lugnande besked, det känns redan bättre. 8-[ :D

Nu är det dags för sängen... :sleep:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Sov gott, Jannika! :D

Hoppas på att du inte syns till här på forumet imorgon då :wink: :lol: .
Kram!

PS: Om du är kvar imorgon OCKSÅ :shock: , så hälsar Anton att han är född den 27 mars 2006, kl 14.43. Vet INTE vad han menar med den hälsningen, men han är väldigt bestämd på att hälsa just det :roll: :lol: . Och så tutar han lite som tåget: tutut!

:heart:
Nancy

Inlägg av Nancy »

:heart: Godmorgon kära vänner i Jannikas tråd :heart:

Idag är det fredagen den 13:3 och vi har väl gemenamt slagit fast att det kan vara en utmärkt dag att födas på :D Värre lär ju söndagen 22:e vara enligt Päivis uträkning (tack för gårdagens förlösande skratt då jag läste vad du skrivit). Fast jag vet inte om mor min håller med för hon fyller 60 år just söndag 22/7 denna månad :wink:

Jannika, eländeshistorier är en sak och glädjehistorier är en annan. Känner ditt fina stöd i min situation och lovar att oavsett hur mycket dumt jag fått höra dagarna som gått så är ett av mina glädjeämnen att få delta i denna tråd och i denna spända förväntan inför din kommande lilla bebis. Vi är alla så nyfikna och tänk om bebisen kunde ana hur vi spekulerar och har oss :wink: :D :heart:

Tänker på dig Jannika och undrar såklart som alltid hur det står till med "känslan för..."

JennyH, har Anton kommit med någon förklaring till sin kryptiska hälsning :wink: :?:

:heart: Stor kram från Nancy
Gäst

Inlägg av Gäst »

Var ÄR Jannika??
:shock: :D 8)
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Nu är det nog på G, ska ni se :D Det magiska fredag den trettonde... :wink:

Kom uuuut nu lille bebben!!!
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Nancy

Inlägg av Nancy »

:roll: Vänta lite, Jannika skulle på nytt UL på morgonen denna dag... Tänk om hon åkte till BB istället eller tänk om det satt igång precis innan UL:et... Skickade pm imorse men det har inte öppnats... Spännande är det :!: :D

Vi håller tummarna för dig Jannika :heart:
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

Fredagen den 13:e rules.... 8)

Jag säger ju att jag inte kommer få chansen att fika med vackra Jannika på vägen genom Sverige - hon är nog på BB och sover då :sleep: :heart:

Puss, alla!
/Fjällmor
Elle

Inlägg av Elle »

Spänningen är oooolidlig :!: Var är Jannika? Å, vad vi alla är nyfikna på bebisen, kanske den bestämt sig för att den 13:e är en bra dag att kika ut :D

Kram Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
Ebbab

Inlägg av Ebbab »

Ja, NU måste det vara på gång, eftersom det är eftermiddag och ingen Jannika har varit här!!! :thumbsup: :heart:

Snart får vi alla veta! :D
Stora Skrattungen 021126
Lilla Skrattungen 050731
kattklo

Inlägg av kattklo »

2
veckor efter BF Jannika?
:P
Skriv svar

Återgå till "Barnaväntan"