Fint att vi, dina cyberväninnor i väntanstråden, kan göra dig lite gladare
Det börjar ju onekligen se lite kört ut för just 070707 som födelsedatum. Men, dygnet har fortfarande många timmar kvar så om du är snabb så lilla bebisen...
Vad skall vi gissa på nu då

Nu tar jag i ordentligt med dagarna men måste av nyfikenhet ändock fråga: vad säger numerologin/atrologin om att födas på fredagen den 13:e
Tycker för övrigt precis som Gablex att du gott kan flasha magen och med den höggravida kvinnans rätt lite småsnäsigt klippa av ev dumma frågor.
Vad får man höra då man går över tiden

Att man skall ta och "klämma fram" bebisen
Standard här hos oss med tanke på Leias tidiga födsel har varit att jag skall "knipa igen"...Javisst, det hjälper säkert...not.
Anekdot från idag då jag ringde till sjukhuset för att i desperation fråga om det inte fanns ytterligare hjälpmedel till hemmet att tillgå som kunde underlätta vardagen:
"Jo jag har brutit foten och den är gipsad till knäet. Den andra foten är stukad och händerna sköra efter operationer förra hösten. Hur skall jag kunna förflytta mig när jag inte har en enda frisk kroppsdel

"
Sköterskan funderade och mumlade en stund (verkade inte helt övertygad om min ynklighet) innan jag utbrast: "jo, jag glömde ju, jag är gravid i snart nionde månaden också...

8) "
Instämmer i Skånefrågan om översvämning

Skorpbak
Berätta sen hur (och om) det blev med fest och magflashning Jannika

från Nancy
ps.

Fick precis samtal från sjukhuset och sköterskan gav mig nytt hopp i tillvaron. Hon tyckte att jag skulle kontakta arbetsterapin på måndag för att ev få hembesök men även kunna få låna en rullstol. Hade underlättat enormt

ds.