Hej alla och tack för pep o svar! Nu är första natten avklarad.
Jag tvekade en och två gånger innan läggningen kom, och tänkte att det var ju skit att jag skrivit här att jag skulle sätta igång. Så jag var tvungen.
19.15 Läggning med tillrättaläggning, kort buff o ramsa ut.
Lite läten till och från, en del skrik. Ramsar utanför. Går in tre ggr och buffar o ramsar ut.
Somnar 19.47 (Är ej 100% säker på att hon inte hann somna under bufffen, men jag höll den kort...)
20.15 vaknar o gnyr, ramsar utanför, (för tidigt??) högre frågor. Buff+ ramsar ut, buff + ramsar ut igen + bekräftelse. Somnar 20.25
21.29 skrek till i sömnen, drömde väl nåt lillstumpan.
23. 14
Vaknar. ramsa utanför, väntar lite, lite reaktion, går in och buffar och ramsar ut+ bekräftelse.
Reaktion, ramsax2. Tyst, ny bekräftelse Sover 23.20. Mor o far ganska chockade...
23.30 vaknar av skramlande ljud i köket. Ramsax1, väntar lite, mer reaktion, buffar o ramsar ut, Reaktion, buffar o ramsar ut. Ramsar x 4, bekräftelseramsa, lite pip och tyst 23.38. Fantastiskt!!
1.52 buff+ramsa, somnar direkt
4.34 buff+ramsar ut, hon tystnar och jag vet inte om hon somnat eller inte, så jag vet inte vad jag ska göra, så jag gör ingenting.
4.55 hotar lite, hon ligger på tvären i sängen o på rygg. Lägger tillrätta och buffar o ramsar ut. Bök med ramsa och buff om vartannat fram till 5.24 tyst till 5.34. Återigen en massa bök o skrik, buff o ramsa, det känns inte riktigt som jag vet vad jag ska göra, lite grötigt. 5.55 blir jag nästan sur och går in och buffar en rejält kort omgång och ramsar ut. Hon blir tyst och somnar...

6.55 vaknar och det är morgon.
Nu sover hon sin fm-sömn. Hon var lite trött men lika glad som vanligt. Trodde aldrig att det skulle gå så bra. Trodde att hon skulle skrika hela natten. Vet inte varför jag trodde det, men inte ens det lilla hojtandet som var under natten var speciellt jobbigt. Hoppas nu att det går lika bra eller bättre inatt. HOn var så DUKTIG!!
// Stolt stockholmsmor