Har samma cirkus här hemma med vändningar
KRAM
Kanonbra läsning om Sigges vändningscirkus. Många tips och peppning!TorsMamma skrev:Hej, har ni BÅDA läst denna? Lite pepping!![]()
http://www.annawahlgren.com/phpBB3/view ... 49#p263449
Katten77 skrev:Åhhh jag vet PRECIS vad du menar Anna! Jag är också livrädd att hamna i ett nytt träsk. I natt vaknade han en gång i timmen och hittills i kväll verkar det inte bli mycket bättre.Det enda man kan göra är väl att öva öva öva ÖVA på dagarna så att de lär sig så fort som möjligt. I morgon ska vi banne mig öva minst 4 x5 min varje vakenpass!
![]()
![]()
![]()
Inte ligger han kvar på "rätt" ställe i sängen heller. Jag hittar honom nästan alltid mitt i sängen med huvudet ner mot fotänden, på rygg... Inte så lätt att "smygvända" honom då eftersom jag gärna vill stoppa om med täcket också - som ligger UNDER honom!!! #-o
Vad härligt att ni fått fina läggningar nu iaf! Jätteglad för er skull!
Kramar
Hmmm.... Det kan nog stämma... Han blir lätt varm när han ligger under täcket, men å andra sidan tycker jag att han känns sval när han sovit ett tag ovanpå täcket. Han har pyjamas på sig men inga sockar. Tror inte det skulle göra någon nytta att ta på honom strumpor för han brukar vara rätt snabb på att sprätta av sig dem. Det är mellan 18-19 grader i rummet.Luvisen skrev:Fast har de body och en tunn bomullsbyxa så behöver de inge täcke. De sover så de små. På det viset kommer du hitta människan i flera år...Inget att göra åt liksom. De är varmblodiga turligt nog!
Min son sover alltid utan täcke och på fel ände på tvären. Jag tycker det ser himla jobbigt ut men jag ska ju inte lägga mig i hans sovande...
![]()
![]()
Träsk kan det förstås bli men då bryter man av det tvärt- som att dra bort ett otäckt plåster när de små liven vet hur de ska göra!Så tänker jag, och så har jag gjort. De lär sig det där med enträgen träning typ på en vecka så snart är det över- även om det inte känns så.
Kram till er båda! /Luvisen
det var det sötaste!stickade shorts