Under denna tid så har den vanliga maten tagits emot med god aptit!
Sedan i onsdags så har han dock börjat gräla vid den matningen (nu när amningen fungerar bättre
Förmiddagen började dåligt, han brukar sova 1,5 timme mellan 8.30-10 men vaknade efter 55 min. Vagnade men han vaknade igen. Fick då ligga kvar (vaken) till marginalkvart då jag tog upp honom. Redan efter 45 min blev han jättegnällig, jag skyndade mig att laga till mat för jag trodde att han var hungrig en marginalkvart före hålltid.
När jag så ska mata honom så storgråter han. Stora tårar trillar och all mat kommer ut. Provade först matpuré sedan mosad banan, eftersom det var det jag hade tagit fram. Han blev helt hysterisk. Det enda som kunde bryta var när han fick sin pipmugg med vatten. Då slutade han gråta så jag låtsades som om maten var slut och att det nu var dags för amning som det brukar efter maten.
STORT krångel vid amningen men efter 30 min tjafsande, "rapande" och buff i baken (jag vägrade tro att han plötsligt inte skulle vara hungrig eftersom han bara för några dagar sedan ätit en redig portion mat till lunch förutom amning) så satte han igång att äta hur mycket som helst
Så pass att han var halvt medvetslös när jag skulle klä honom för middagslur ute...och tydligen så pass att han nu var PIGG när han skulle sova.
Trots att jag tyvärr är född frågvis