Tack för tips och tankar.
Jag har precis hittat hit till det här forumet (Och precis börjat läsa barnaboken) och finner en hel del kloka tankar och råd. Sånt som stämmer med en känlsa jag har som jag inte riktigt kan klä i ord och handling alla gånger men här finns så mycket som KÄNNS rätt.
Har ägt BB ett tag men inte läst ordentligt i den förrän nu. Har hittat mycket bra tankar om syskon där också. Ska läsa mer. Till det här forumet kommer jag definitivt att återvända. Det är bla syskonskapet som fått mig att fundera lite extra.
Har "provat" delar ur (Vet vad AW säger om det

)SHN kuren med vår minsta, håller på att läsa in mer ordentligt nu. Har i alla fall med de råd jag funnit med den nu en liten kille som tidigare åt varannan timme i stort sett hela dygnet till att sova 07 till 07 (Om inte vargatimmen ställer till det och han vaknar 05.30) Vi ska ta tag i det också. Somnar i stort sett själv, buffar fortfarande lite. Det har blivit riktigt bra trots att han sover på sida, med oss men i egen säng och har tutte.
Nu är jag sugen på att prova fullt ut. För att inte få bakslag. Läser och begrundar just nu.
Det här senaste hör ju inte hit egentligen men är överaskad hur bra tankar det finns här och i boken.
Tack igen för svar och engagemang.
Tankar och praktiska råd som stöttade min känsla.
Kram