Cece: Nu späds mitt önskemål om badkar på ytterligare, vi har tyvärr bara en dusch o trooooor inte att vi ryms i lilla badbaljan allihopa, även om det vore en syn för gudar!!!
Purea frukt har jag inte provat! Man ska alltså koka upp bitar av frukten o därefter späda med kokvatten? Vilket bra tips! Ska prova direkt när jag handlat hem lite spännande frukter.
Men när började du ge honom så "grova" grejer som makaroner, köttfärssås, riskakor (gissar osmaksatta riskakor, eller?) o ris? Kan man göra det när de är bara fem mån drygt? Jag känner mig jätteharig när det gäller att prova såna här saker, men nu ska jag banne mig tuffa till mig lite.
Lua: Hmm, har nog inte busat så länge som tio min, ändring ska ske.
Det här med amningen, jag känner oxå att hon nog inte får tillräckligt därigenom, men hur gör man då? Ska man bara sluta, eller ska man försöka amma mera för att öka på produktionen eller går inte det så här "sent"? Kanske jag ska byta plats på amning o gröt på em? Banan har vi provat litegrann, varannan dag äts det med glad min o varannan så kniper hon ihop munnen bara. Ska jag kanske ta bort amningsmålet på em helt o hållet? (Ser framför mig ett helt nytt em- o kvällsliv för mig
Ja, jag ska öka på maten ytterligare... eller kanske inse att jag inte har tillräckligt med mat längre själv. Hon äter ju bara små korta stunder när jag ammar, sen släpper hon taget. Jag provar då att trycka fram lite själv o då kommer det, så därför har jag inte trott att det tagit slut, men kanske ändå...
Tusen tack för bra tips! Känner mig redan taggad till nya tag!
MVH