Nu är det bara 5 dagar kvar till vårt bröllop Undrar just när jag ska börja bli nervös?
Någon som har några tips för en oförglömlig dag?
Tänker mycket på att det ska bli en bra dag för lillan också (men det vet ju ni som följde min tråd tidigare i höst redan..)
Hur som helst så ska det bli väldigt trevligt att få kalla sig fru
Stor julkram till er alla
Emma
Åh, jag tror det blir fantastiskt även om det inte blir precis som du/ni tänkt! Mitt tips är att njuta och ha kul! Och se till att flera personer dokumenterar så det inte står och faller med en.
Själv är jag ju fru sedan lääänge... 8) Vi gifte oss 26/8 i år. Tanken var att det skulle bli en liten, mysig tillställning - och jag blev SÅ nöjd! För mig var det viktigt att bröllopet skulle bli en såndär grej man tänker på när man är lite nere och behöver en glad tanke. Ifall det sedan inte gick exakt som vi hade tänkt det spelade ingen roll.
Slappna av! Det gör inget ifall det kommer en repa på klänningen, eller om maken går för att pinka i buskarna tre minuter innan vigseln - och kommer ut täckt av vita spindelnät och diverse blomster... Ifall man går och oroar sig över allt som kan gå snett så är det lätt att man oroar bort hela bröllopet.
Lycka till!
P.S. Hälsa din blivande make följande: pinka INTE i buskar och INTE i en hög med spindelnät!!
* Ny adress! http://www.stilla-sinne.biz
* Mamma till "Skalman" född 21/12-05.
* Forumet är alltid Hem, även om jag är här rätt så sällan nuförtiden.
Jag ser fram emot rapport, jag är en sån bröllopssucker. Det är en så positiv, högtidlig, härlig fest med oftast extra god mat och minnesvärda tal. Alla är till sin fördel och livet är vackert. Jag ÄLSKAR att gå på bröllop!
Åh, lyllo dig som ska gifta dig! Jag önskar att jag fick göra om det - det var en otrolig upplevelse! Kanske kan du få lite inspiration på vår bröllopshemsida, även om det är sent inpå?
En parentes i din bröllpstråd, sommar, om det går för sig
Åh, vad jag tycker det är roligt att få ansikten till er här på forumet (Syftar just nu på Luas bröllopsbilder, de var jättefina )
Det känns ju lite som om vi "känner" varandra genom allt vi skriver här, och när man också får se bilder blir ni ännu "verkligare". Tyvärr är jag en teknisk idiot såmig lär ni aldrig få se på nån bild...
/Mia
6 barn (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) två barnbarn (-1309, -1505)
Lua: Tack! Och vilka fina bilder!
Fjällmor: Hoppas jag med
Mia: Helt ok Tycker som du Och mig lär ni väl heller aldrig få se.. Fattar inte alls hur man får in en bild här
Igår dukade vi och det blev sååå fint Rosa, vitt, grönt och guld går dukningens färger i!
Jag bröt foten 2 veckor innan bröllopet... 8)
Vi gifte oss i en kyrkoruin med gräs golv.... ... så jag var grön upp till knät för jag vägrade använda kyckor.
Det gick det med ...
Och smekmånaden var 2 veckors bilsemester (en gammal saab) i tjeckien med tält från 70 talet brunt och orange. 8)
Det gick det med...
Lycka till... allt e möjligt 8)