Idag hände det igen

Mitt i grötmatningen, efter ungefär 1/2 portion, så kräks Elsa upp all mat (det ser ut som all mat i alla fall). Det kommer som en kaskad ur munnen på henne

Matar jag för fort? Jag ger henne i den takt hon vill ha, vilken visserligen är väldigt snabb... Efter hon kräkts är hon lika glad som innan och jag har gett henne det som är kvar, men inte gjort ny mat för att ersätta det hon kräkts upp.
Har också gett henne vatten mitt under matning för att hon verkar vilja ha det ibland. Kanske har jag gjort gröten för "stabbig"?
Några råd?