vimsig/organiserad stjärntecken

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
br

vimsig/organiserad stjärntecken

Inlägg av br »

Hej

Med anledning av en annan tråd (söderlund/bie) där vi diskuterar vimsig ammamor mm och där "Nian" had eett förslag at tvi skulle skriva vilket stjärntecken vi är för att se om de välorganiserdae har ngt gemensamt!

OK, jag är våg! :D
Dotter född 11/12-00
Son född 9/12-03 ( "shn-kurad" i maj -04)
br

Inlägg av br »

ok, jag kanske också är lite vimsog ( men då kanske jag inte är så otrwendig som jag trodde?! 8) ) så här heter ju tr¨den som jag hänvisar till "Är den vimisga, stressiga, förvirrade mammanden nya trenden?"
Dotter född 11/12-00
LindaVega

Inlägg av LindaVega »

:D

Vädur ( född 23 mars)

Linda
Vega 050416 :heart: Malte 070109 :heart: Oskar 100923
Katarina-Mamma duracell
Kontakt:

Inlägg av Katarina-Mamma duracell »

Skytt, 6 december så snart är det 29e året här :)
Mamma till två barn som får Emil i Katthult att blekna

blogg om pyssel och allt därtill: krumelurans.blogg.se
kattklo

Inlägg av kattklo »

vattuman
Spyro
Kontakt:

Inlägg av Spyro »

Jag är våg, och lite sådär lagom vimsig :lol: Dock inte sådär glömmer-bebisen-i-bilen-vimsig. Jag kan vara hemskt organiserande också! :D

Född 20/10 -86.
* Ny adress! http://www.stilla-sinne.biz
* Mamma till :heart: "Skalman" :heart: född 21/12-05.
* Forumet är alltid Hem, även om jag är här rätt så sällan nuförtiden. :-)
blomman

Inlägg av blomman »

En våg till här!
Mittemellan vimsig och organiserad, den där "det ordnar sig"-typen :lol: !
Renee

Inlägg av Renee »

Ännu en våg här :lol: (dras vi vågar till varann här tro...? Jag menar; Anna är ju VÅG :thumbsup: :lol:)

Jag är inte så charmigt vimsig, snarare småtråkigt planerande och på typiskt vågmaner vägande: "OK, om vi gör si så blir resultatet kanske så här... men om vi gör SÅ så blir det kanske så här... vilket blir bäst tro....? Hmmmm... å ena sidan.... å andra sidan...." i evigheter :roll:
Skåning, mamma till underbara Otto (030122) och Frans (060114)
Myra

Inlägg av Myra »

Fisk!

/Myra
Mamma till Joel född 0205 och Johanna född 0509
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

Lejon :wink: - båda 2 :!:
T.P

Inlägg av T.P »

hej har oxå följt den tråden.. :D
är skorpion
barn födda 04/06/08
T.P

Inlägg av T.P »

glömde skriva..vet ej om skorpioner e vimsiga?
född 79 10 29
men känner mej ganska "vimsig" har dock fasta rutiner osv hemma för barnen och hade jag inte haft det skulle vimsiga dagar tagit över helt :lol:
måste skriva ner allt såsom födelsedagar,besök,tvätttider
men inte alltid funkar det heller då jag glömmer kolla (stora) almenackan som sitter på kyskåpet :shock: :lol:
vet ej hur många födelsedagar jag glömt :oops:
barn födda 04/06/08
br

Inlägg av br »

renee: just det där vägandet...... umgicks en period intenisvt med en annan vågtjej. Vi kunde ätla i evigheteter vilket träningspass vi skulle gå på å ena sdian r ju instrukturen väldigt bra, men å andra sidan är det ju bättre att gå direkt efter jobbet, men å andra sidan är de ju skönt att slippa bär grejorma till jobbet men å andra sidan missar i ju de där bra tvprogrammer osv osv osv
Dotter född 11/12-00
Jannika

Inlägg av Jannika »

:lol: Jag är vattuman (vattukvinna?) med jupiter och uranus i första huset. Totalvimsigt. Men är också mycket jungfru och skorpion. Där är det ordning och reda. En gott och blandat, kanske? :lol:

Skorpioner räknas inte till den vimsiga sorten direkt, tyvärr T.P. :wink: däremot har de stort kontrollbehov. Ska man hålla koll på det mesta som rör sig så kan det ju periodvis bli lite mycket, om man säger. :D

Att det är många vågar här förvånar mig inte. De är samarbetsinriktade och vill gärna hitta win-win utan att kränka och trampa nån på tårna. De gillar inte konflikter och mår fysiskt dåligt av hårda ord och gräl.

Lejon brukar vara kungar på att organisera sådär lagom mycket så de kan luta sig tillbaka och chilla. De är rätt lata om sanningen ska fram... :wink:

Kram på er! Jannika
T.P

Inlägg av T.P »

jasså vi" är kontrollfreaks :lol: :oops: :wink:
tycker ju det låter så jobbigt att vara kontrollfreak..bättre att låta vimsig :lol: (jaha nu kan man inte "skylla" på det längre :lol: :lol: :lol: )
men som du säger... det ena resulterar i det andra

så fr o med nu är jag en människa med stort kontrollbehov..försöker kontrolera alla detaljer på denna jord vilket gör att jag inte har koll på ngt alls 8) :lol: :lol:
barn födda 04/06/08
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"