Tack Anna:)

Guldkorn att inspireras och lära av
Skriv svar
nina27

Tack Anna:)

Inlägg av nina27 »

Jag vill egentligen bara tacka Anna och det här fantastiska forumet för vad det gjort för våran familj :heart:

Jag och min lilla walter(2år o 4 månader) skulle sitta barnvakt till lilla Freja 8 månader för ngr dagar sen :D När Freja kom så blev det först lite smått kaos :shock: walter var Jättesotis och Freja fick knappt sitta i mitt knä...

Vi hade förberett oss mycket innan och jag förklarade verkligen för walter hur viktigt det var att vi gjorde det här Tillsammans :D men w var ändå sotis när freja kom.....
Men under kvällen så fick walter vara med och verkligen göra ALLT och jag klarade INgenting utan hans hjälp :D ooh vad bra det blev :D

Han matade lilla freja med gröt, han bytte hennes blöja och hjälpte mig tilloch med att bära henne :D Det kändes så otroligt att ha dom här "verktygen" då, jag var så stolt över min lilla älskling och jag såg verkligen hur bra han mådde när vi hjälptes åt. Svartsjukan bara rann av honom...

Det här gäller allt i våran vardag, det sitter i ryggmärgen nu. Det finns nog ingenting som vi inte kan hjälpas åt med och göra tillsammans.

Att ha dom här verktygen och verkligen känna att jag är min sons allra bästa vän i världen och veta att Han vet och känner sig verkligt behövd gör mig så lugn och trygg i det jag gör, och lycklig!!

Så TACK kära Anna :D :D :D :D :D :D

Kramar nina :D :D
Mamma till goa lilla walter som ?r f?dd Juli 04
Jannika

Inlägg av Jannika »

:D Duktiga Walter och duktiga mamman! Och vad mysigt för Freja. Vilken härlig läsning!

Kram Jannika
Susanne*

Inlägg av Susanne* »

Vilken underbar känsla det är... :D När allt känns så rätt. Vilket bra jobb ni gör. :!:

Kram :D
"Det talas för lite om glädjen med barn..."
Tre underbara godingar: 1996, 2003, 2007
Skriv svar

Återgå till "Om våra Barnaboksbarn"