Igår när vi satt såhär, så strömmade tårarna plötsligt utmed kinderna på arma mamman. Av lycka, förstås. Detta vardagens samspel är något så vackert att man inte kan låta bli...
Lykligaste stunden på dagen
Lykligaste stunden på dagen
Ville har infört en egen rutin på schemat; sång! Efter kvällsmaten, men innan badet, sätter vi oss numera i soffan, Ville i min famn, sätter igång Nirvanas "Where did you sleep last night" och sjunger! Ja, Ville sjunger faktiskt, det låter inte alls som den låten jag sjunger på, men som han sjunger
. När det blir paus i låten och jag tystnar, då tystnar Ville också, tittar förväntansfullt på mig. Så börjar refrängen och Ville sprattlar glatt med hela kroppen, sjunger det högsta han kan (Ööööhhhhööööhhhhgöööööööböööööööö"), vi ler mot varandra, vi kan ju låten bra nu!
Igår när vi satt såhär, så strömmade tårarna plötsligt utmed kinderna på arma mamman. Av lycka, förstås. Detta vardagens samspel är något så vackert att man inte kan låta bli...
Ville född juli 2006, sover natt 12 timmar tack vare standardmodellen!
Härligt!
Uppfostrar en ny operasångare eller rockstjärna, kanske
/LO
Uppfostrar en ny operasångare eller rockstjärna, kanske
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum