Hej,
Vi skall genomföra SHN på vår son som är ett år. Han diar förnärvarande 4-5ggr/natt, skall vi avvänja honom amningen innan SHN-kuren? Eller skall avvänjandet komma med smaband med SHN-kuren?
Snälla hjälp oss...
Sluta med ammning innan påbörjande av kuren??????????????
-
Fjällfolket
: Sluta med ammning innan påbörjande av kuren??????????????
Tack för svar,
Vi vill sluta (MÅSTE) men undrar om det är lättast att först slopa amningen för att sedan gå på Kuuren?
En fråga till, vår son är ett år och vi fattar inte hur vi skall få honom att ligga still med hjälp av solfjädern (att vi skall slopa buffningen har vi förstått- eller?).
Looooooooooooooooooooooove
Vi vill sluta (MÅSTE) men undrar om det är lättast att först slopa amningen för att sedan gå på Kuuren?
En fråga till, vår son är ett år och vi fattar inte hur vi skall få honom att ligga still med hjälp av solfjädern (att vi skall slopa buffningen har vi förstått- eller?).
Looooooooooooooooooooooove
-
Fjällfolket
Hej igen!
Många (läs: de flesta) barn som kuras är vana att äta nätterna igenom. Så jag vidhåller - genomför alla "förändringar" i samband med kuren. Det kommer att gå utmärkt om ni är pålästa och tror på det ni gör (har attityden av självklarhet)
Läs på igen om solfjädern som verktyg - jag tror du finner svaren då
..och om du inte gör det så finns vi här...
/Fjällmor
Många (läs: de flesta) barn som kuras är vana att äta nätterna igenom. Så jag vidhåller - genomför alla "förändringar" i samband med kuren. Det kommer att gå utmärkt om ni är pålästa och tror på det ni gör (har attityden av självklarhet)
Läs på igen om solfjädern som verktyg - jag tror du finner svaren då
..och om du inte gör det så finns vi här...
/Fjällmor