Bloggar

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
ambra

Bloggar

Inlägg av ambra »

Vaddå bloggar :?: , tänkte jag. Vem orkar hålla på och läsa vad andra skriver helt ointressanta saker om :?: Helt ärligt har jag någon enstaka gång gått in och läst någon okänd människas blogg, men klickat bort den innan jag hunnit avsluta läsningen. Man har väl annat att göra med sin dyrbara tid :wink: . Nu har jag dock fastnat. I en underhållande, välskriven och ofta tänkvärd blogg :!: Och jag hittade den HÄR :!: I alla fall via AW:s forum (som bjuder på både det ena och det andra :!: :D ).

Alltså är mitt tips, för er som varit lika lata som jag, att faktiskt gå in och läsa Päivis blogg - Billing blogg - som finns att hitta i hennes signatur. Några av mina favoriter är bl a Per och hans papperskorg (jag är själv lärare) och Symaskinen och jag.

Ja, finns det ett kackelforum kan man väl använda det till en sådan här sak...
Ambra
storebror feb 01 :heart:
lillen aug 05 :heart:
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

Hej Ambra! :D

Vilken underbar trådstart :!:

Jag är precis som du - vadå bloggar..?

Men efter ett besök hos Billings är jag fast hos Billings :wink:

Läs och njut alla [-o<

/Fjällmor
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D :D :D Tänk om varje morgon fick börja så här! Jag blir SÅ glad varje gång jag får höra att bloggen uppskattas! :D :D :D

Jahapp, då blir det ytterligare en bra dag... :lol: Tack ni Ambra och Fjällmor! Nu kommer jag gå omkring och småle resten av dagen, då ja. :P

(Måstehinnaskrivamerasnart... :wink: )
Gablex

Inlägg av Gablex »

Ja, och författaren är MIN svägerska! :-({|= :thumbsup: \:D/ :heart: =D> TÄNK att min bror kunde ha den goda smaken att välja så rätt! :heart:

Din blogg är verkligen läsvärd, Päivi. Du är helt otroligt bra på att skriva! :D
Anna, stolt mamma till Storprins född -98, Sessa född -00 och Pojkpiraya, född -04!
Spyro
Kontakt:

Inlägg av Spyro »