termobyxor

Tips- och samtalsforum kring havandeskap och förlossning
Skriv svar
nilam

termobyxor

Inlägg av nilam »

Hej :D :D

Kanske en liten onödig fråga, men det finns alltid goa tjejer med bra svar här inne så jag chansar :wink:

Väntar nr 3 till nyår (är redan stor som en fullgången gravid) och funderar lite på vinter kläder (har två sommartjejer) vi är MYCKET ute och förra vintern så använde jag mina termobyxor hur mycket som helst, jag känner mig mera klädd i ett par termobyxor och det spelar ingen roll om man har mysisarna under, ingen ser :oops: :oops:

Nu går det knappt över rumpan, vädret är fortfarande skönt här på västkusten men det börjar bli lite kallare så snart ska kläderna fram, någon med erfarenhet eller tankar :?:

//N
:heart: Storasyster sep 02
:heart: Lillasyster aug 04, kurade vid 4 månader.
:heart: Lillebror jan 07, standardmodell

Storasyster omkurad vid 2,5 år då vi hade tagit bort spjälsängen alldeles för tidigt.
LindaVega

Inlägg av LindaVega »

:D

Har inte din man termobyxor att låna ut. Är också stor som ett hus ( Bf 6 januari) och lånar min sambos vindjacka när jag är ute (min går inte att knäppa över magen längre) Jag kan fortfarande ha mina överdragsbyxor med resåren under magen

Annars får du kanske köpa termobyxor modell större.... :wink:

Linda
Vega 050416 :heart: Malte 070109 :heart: Oskar 100923
nilam

Inlägg av nilam »

Mannen är lång och TRÅDSMAL,
det är nog bara att köpa sig ett par, är bara lite snål :oops:

//N

Storasyster omkurad vid 2,5 år då vi hade tagit bort spjälsängen alldeles för tidigt.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Förra vintern använde jag mina vanliga termosar, med hängslen. Då slapp jag knäppa dom, dom kunde vara under magen och satt uppe med hjälp av hängslena. Fast dom var rätt så för stora från början...Och så sambons skidjacka :lol: .
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

Tjingeling! :D

Jag gör som JennyH :lol:

:thumbsup:

/Fjällmor
father of sons

Inlägg av father of sons »

En overall!
De är supersköna och kostar inte så mycket alls.
Jag använder min i stallet, finns inget skönare.
Säljs på Rusta bl a, om jag inte minns fel. Kolla på nätet!

/ Mamman till sönerna :D
nilam

Inlägg av nilam »

Tack tjejer :D :D

Det där med overall låter intressant :idea: , för det är precis i stallet som jag också kommer att hänga :oops: , har nämligen blivit med en liten (stor) shettis också, det räcker inte med att producera barn :wink:

Tittade på Rustas hemsida men de hade inte vinterkläder ännu, men jag ska hålla kollen.

Tack igen

//N

Skriv svar

Återgå till "Barnaväntan"