Något har hänt..
Lillen, nu 3 1/2 månad gråter när man ska ge påfyllningen. Det har nu hänt fyra mål i rad.
Började igår vid andra målet:Äter ca 10-13 minuter och kan sedan fortsätta att snutta i oöndlig tid och även passa på att slumra vissa måltider. Ligger och plockar med mina kläder. Vi rapar. En andra omgång vill han oftast inte ha, fast jag erbjuder. Tar han den så fortsätter han bara att snutta och ev. slumra. Vi byter blöja och pratar, försöker alltid få fram ett skratt och vi har fin ögonkontakt. Ibland sjunger vi en stund i soffan. Efter 30 minuter brukar jag ge påfyllnad men som sagt igår vid andra målet började han skrika vid bröstet och värjde sig. När jag väl fick in bröstet i munnen, gjorde han ett sug men sedan böjde bort huvudet och valde att snutta på handen istället
Han sov sedan 2 timmar med ett upvvak efter 30 minuter (som vanligt) och det tar 30 minuter att somna om idag. Vi gick ut och gick.
Tredje målet:
Börjar med att ge smakis (tredje dagen) banan. Tar två halva skedar och börjar sedan att gråta. Ska ge bröstet men han bara skriker
Han sov gott i 30 min (3:e luren).
Kvällsmålet gick bra vid första matningen men återigen vid påfyllningen blev det protester, avvaktade och gav sedan favoritbröstet och då funkade det
I morse:Äter ca 13 minuter, rap, blöjbyte etc. Gnäll. Efter 30 minuter erbjuder bröstet, samma visa igen. Han skriker, vänder bort huvudet, tar en snutt och släpper och bara bökar. Rap. Provar igen. Arg
Vi har börjat med smakisar på tredje målet, banan. Han har också en långsam mage. Igår hade han inte skött magen på 8 dagar
Det blev långt det här, men ville ge lite bakgrund.
Tacksam för lite goda råd
Yvonne