Mating på 45 min? + anna om matinga... (igjen!)

Barnavårdsforum. Standardmodellen och andra råd och dåd i Barnabokens anda
Skriv svar
Mamma til Isak f.30.03.06

Mating på 45 min? + anna om matinga... (igjen!)

Inlägg av Mamma til Isak f.30.03.06 »

Kjære kloke foreldre!
När skal man gå over til berre 45 min måltid??
Isak er no 6 mnd og det går ikkje så veldig bra med matinga. Må fortfarande fylla på med mjølk så han vert skikkeleg mett,- av og til går det meir enn ein time.. Ofta protesterer han også på flaska, og me må kjempa litt, nesten "lura" ho inn i lille munnen som då, endeleg, drikk og drikk. (så dumt dette!)
Er det noko triks så han kan fatta betre det her med god mat, eller må ein berre venta på at det går meir ned? Ventar han på flaska når han veit at ho kjem? (Eg veit at han likar maten, prøver med mykje forskjellig og han verkar synast det er roligt. Vatnkoppen er ennu rolegare!! -Min mamma foreslår ont i magen, men det får ho meg ikkje på .... :))
På førehand takk! /Anette
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D Nej, ont i magen ska vi nog inte bestämma oss för :lol: :lol:

En timme kan du alltid kosta på dig. Men inte mer, tycker jag. Sikta mot 45 min men det är ingen brådska med att nå dit.

Vatten :?: Hm, strunta i det, tycker jag. Låt honom peta med maten och äta det han gillar - han tycker ju om maten, säger du. Små smörgåsbitar med mjukt nyttigt pålägg brukar vara en hit, när man börjar äta "själv". Och så låter du honom dricka flaskan efter maten. Vi vill inte att han ska fylla lilla magen med vatten i stället för mjölk :wink:

Puss på lilla näsan från mig står också på menyn :lol:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022

Takk!
Ja, han er bedårande, Isaksen.. :D
Då fortset me i same bana og håpar at det vert mindre behov for påfyll med mjølk etterkvart. I dag har han ete ca 100 ml påfyll og me har hatt rett trivelege måltider. (Ein puss frå deg gjorde underverk, han gapa skikkeleg for fyrste gong på ein del dagar:))
Var på kontroll på bvc på måndag og der sa dei at ein 6 mnd gamal helst ikkje skulle ha meir enn 5-6 dl mjølk, at maten skulle ta over. Kva meiner du om dette? - det er vel ikkje hast med det, er det? (og dei anbefalar jo fullamming til 6 mnd... så der må det jo verta meir får ein håpa...)

Elles har det vore skriking på einsamleiken dei siste 3 dagane og eg / far har avbrote tidlegare. Håpar ikkje vargane tek oss og at det går betre i morgon. Tips?? Får kanskje prøva med noko etande i morgon eller er det farleg når han ligg på ryggen?
-Isak har også fått ei tann og ei til er nesten ute! Bvc-dama trudde meg nesten ikkje då eg sa at Isak hadde sove som ein prins og at eg vart overrraska då tanna berre var der ein morgon. Gnällinga har altså uteblitt!!

Takk skal du ha for svar!
/anette
annawahlgren

Inlägg av annawahlgren »

:D Å, så rart det där med pussen :oops: :lol:

Och tandsprickning påverkar ju inte en SS - Säker Sovare :lol: Så bra att bvc-damen fick veta det :wink: :!:

Nej, ingen hast. Verkligen inte. Det är farligt att tänka i termer av inskränkningar. Lilla älskligen ska ha mat så mycket han vill och mjölk att fylla på med så mycket han behagar :!:

Lägg honom på mage också i ensamleken :!: Han är en stor pojke nu :wink: Jag tror han är väldigt trött på att ligga på rygg och inte kunna röra sig. Och då kan du möblera ut lite trevliga mutor att gnaga på! Tjuvlyssna då och då, så han inte sätter i halsen.

Om det blir gnäll och skrik ändå, så korta ner ensamleken en smula och ta upp honom när han är glad (eller åtminstone tyst). Så fort han kan sitta som folk, förlänger du successivt stunderna.

Han kan vara lite sur ibland därför att det är så mycket som ska hända men inte händer än: sitta, krypa... Men lika lätt har han säkerligen att dra på mun. Lille Foskaren, Arbetaren och Flörtisen! Använd och njut honom i alla hans "skepnader" :lol:

Takk igjen, Anna! :heart:
Vi kjenner oss som små idiotforeldre som ikkje fatta at det hadde vore betre med leik på magen no,- det gjer vi jo heile dagen elles og ser kor han trivst der... Sambon nevnte det forresten dagen før dette svaret kom,- det skal han ha!
Men du kan tru det vart skilnad frå 4 dagar med grin. Han låg 40 min og så sovna lillen oppi alt saman! (Eg hadde ikkje fatta korleis det skulle skje på rygg!) I helga var det ikkje så bra heime hos mormor og morfar, men det var jo utan musikk til.. I dag har han no lagt 50 min, utnytta marginalkvart! og no sovnar han endeleg... (kanskje eg skulle avbrote?) og tredje tanna er på veg!

Klemmar frå Isak og mor og far
annawahlgren

Inlägg av annawahlgren »

:lol: :lol:

Håll tiderna :wink: Spela på marginalkvarten om och när det behövs, men helst inte mer :!:

Pris och beröm :lol:

En eloge till Pappa också :lol:

8) :D
For ei lukka å ha fått barn!
annawahlgren

Inlägg av annawahlgren »

:D Ja, visst är det :lol: :heart:

Hei igjen, Anna og andre erfarne gode foreldre!
Må berre spørja noko eg undrar om einsamleiken. Den fungerer veldig bra, , det verkar som om Isak synest det er godt å sleppa foreldra sine litt!! Han har no lagt hur lenge som helst, men me vil jo ikkje utfordra sjebnen... Det er nettopp det som fører til dette spørsmålet..

No når han vert trøytt sovnar han, men om han t.eks. har vakna litt tidleg og lagt og prata med seg sjølv ei stund på morgonstunda, er han trøytt før marginalkvarten, altså innan 08.45. Eg har latt han vera, vil ikkje avbryta, men undrar på om dette er feil. (Det er vel for tidleg å "overlata" søvnen på morgonen til han sjølv?) Han kan sova 45 min, men i det siste har han sove berre typ 30 min. Deretter leikar han vidare og har det bra, får graut kl 10, og vert ikkje nevneverdig tjatig og trøytt før han skal sova middag 12-14, merkeleg nok.
No er det kanskje i grenselandet for å kutta ned ein halvtime på søvnen ved ca 7 mnd, kanskje me skal legga litt mindre søvn på formiddagen då?
Ja, eg undrar korleis me skal gjera dette best. Styra opp Isak og "be han" følgja tiderna ! med marginalkvartar... eller?
/Anette :D
annawahlgren

Inlägg av annawahlgren »

:D Nej, jag tycker inte det verkar som om du borde ändra på saker och ting ännu. Jag tycker det låter som om allting fungerar alldeles utmärkt. Du behöver bara hålla tiderna - det är vad han förväntar sig. Så låt inte vad-det-nu-än-är överskrida marginalkvarten :wink: :lol: Men hans egen tid är hans egen. Du initierar och du avslutar. Men han gör som man tycker inom ramen för ensamleken :!: Det är det den är till för. Ibland sover man lite, ibland inte. Håll som sagt bara tiderna och stör inte annars :P

Takk,
Nei, eg skal ikkje störa, og han skal få sova når han ynskjer, lille herren!
Så heldt han sine tider og eg mine!
Og no skal me stilla den vesle klokka tilbake og alt... ! :)
Hjarteleg!
annawahlgren

Inlägg av annawahlgren »

:lol: :lol: :lol:
Skriv svar

Återgå till "Späda barn och små (nyfödd till 1år)"