Tupéer för barn med trend :-)

Utrustning, inredning, kläder och prylar
Skriv svar
Gäst

Tupéer för barn med trend :-)

Inlägg av Gäst »

:shock: :shock: :shock: Det här är t.o.m. för en prylgalen mamma som mig BARA FÖR MYCKET!!! :shock: :shock: :shock:

http://www.aftonbladet.se/vss/foraldrar ... 24,00.html
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

HAHAHAHA :D
Det måste ju bara vara ett skämt - annars vete f :evil: n....

Nej, det ÄR väl ett skämt... snälla [-o<
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Puffis
Kontakt:

Inlägg av Puffis »

Men min lilla bebis behöver ingen i alla fall. :lol: Hon föddes med så mycket hår att sugklockan släppte flera gånger (mycket dramatiskt med flygande läkare och blod som skvätte :lol: ). Kolla gärna bloggen *pekar neråt i signaturen*
Tuva, född 060304 SHN-kurad vid 9 månader, Leo född 071001, SM från start och minikurad vid 4 månader.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Puffis skrev:Hon föddes med så mycket hår att sugklockan släppte flera gånger
:shock: :shock: :shock:
Va, ska barnet ha "bar" huvud för annars släpper sugklockan?
Puffis
Kontakt:

Inlägg av Puffis »

Va, ska barnet ha "bar" huvud för annars släpper sugklockan?

Nej, det behövs väl inte, men vakuumet släpper nog lättare ju mer hår som kommer emmellan. Har hört långt efteråt att det är ganska vanligt att sugklockan släpper. Undra varför de inte sa det till oss? Eller åtminstone min stackars man som satt och tittade på allt det där. Själv la jag inte märke till sådana petitesser :wink:
Tuva, född 060304 SHN-kurad vid 9 månader, Leo född 071001, SM från start och minikurad vid 4 månader.
Skriv svar

Återgå till "Barnasaker"