Hej!
Vad göra? Tog honom i famnen o försökte dammsuga med honom i famnen (tungt..), men han grät för det.
Kram
Kristin
Plutten rädd för dammsugaren
Plutten rädd för dammsugaren
Storebror f. aug-04
Lillebror f. aug-06
Lillebror f. aug-06
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Ett tips: Låt dammsugaren vara framme ett tag innan den ska användas, så att den finns synlig för "inspektion" i lugn takt för barnet.
Mina barn cirkulerade metodiskt runt dammsugaren länge i sina lära-gå-stolar och när vi körde igång var det ganska lungt
Första gången var hemskt - har aldrig sett dem så skräckslagna
Men som sagt, nu är det lungt - ingen gråt, men mycket intresserade förjer de med. Enda gångn numera som jag vet var jag har dem!
/Hanna
Mina barn cirkulerade metodiskt runt dammsugaren länge i sina lära-gå-stolar och när vi körde igång var det ganska lungt
/Hanna
Mamma till Irma & Arvid f?dda maj -04
Vår son är tvärtom helt galen i dammsugaren. Han slänger sig över den när han ser den och älskar att hjälpa till att dammsuga. Jag brukar ha den framme rätt ofta så han kanske har vant sig vid att se den (han brukar försöka dammsuga med den när den inte är på också, drar slangen fram och tillbaka).
Maria - mamma till underhållaren Adrian (juni -04) och professorn Edvin (juni -06). Förstfödde sonen kurad. Yngste sonen standardmodellbebis i Gastsjön -06 och grundaren till verktyget "skogspromenad".