Min 3-aring slutade med dag-blöja när hon var lite drygt 2 ar. Vi hade en manad som det hände en massa olyckor men efter det var hon torr. Det hände ytterst sällan att det kom i byxorna.
Sedan i början av sommaren kommer det alltid kiss i trosorna innan hon gar pa toaletten.
Nu hade vi en enorm varm sommar iar och barnen drack hela tiden (ocksa pa natten) hon var tvungen att springa titt som tätt pa toa. Det kanske blev för mycket?
Jag trodde att det här skulle ga över men det verkar inte göra det. Det verkar som hon väntar in i det sista med att ga pa toaletten och sen hinner hon inte.
Vad gör man?
Vi byter trosor säkert 3-4 ggr per dag.
Ska jag se till att hon bara dricker vid maten eller är det bara att vänta pa att hon kan halla sig längre?
Tänkte ocksa fraga om natt-bölja. Det har hon fortfarande eftersom det aldrig har varit torrt en hel vecka. Nu känns det som hon har börjat bli lite lat och tycker det är bekvämt att kunna kissa i blöjan pa morgonen/natten.
Ska jag ta bort den, eller fortsätta vänta tills hon vill ta bort den, eller att det blir torrt?
Hur har ni gjort?
(nu dricker hon förresten inte mer pa natten)
Tack för alla synpunkter
ANki