vi har en emmaljunga twin city syskonvagn som köptes mars 2006. Vi är jätte nöjda med den. Den används dock numera bara när de ska sova tillsammans ute vilket är då vi är på utflykt annars har vi vår Kronan vagn och ståbräda. Vilma sitter inte i vagnen längre. Hon ville gärna sitta när Viggo kom men inte längre.
De har inte sovit i vagnen tillsammans på länge förrän igår. Och nu tycker lillebror det är så roligt med Vilma som ligger bredvid
Funderade då på en syskonvagn Urban Jungel eftersom att där har man sin egen lilla vrå så att säga. Har tidigare valt bort den då barnen sitter framåt men eftersom att det endast blir en sova vagn så kommer ju inte de sitta i den då de är vakna. Och Vilma kommer att behöva sova på dagen långt framöver. Vi har en Urban Jungel singel som vi köpte till Vilma innan jag visste bättre och kände att jag ville ha henne åt vårt håll. Så jag är bekant med vagnen i sig och den är smidig. En sådan syskonvagn går också in i vårt barnvagnsrum vilket inte Emmaljungan gör.
Svårt det här med vagnar. Men finns det någon som sitter på en begagnad Urban Jungel syskonvagn som kan tänka sig sälja den?