Funderar lite på detta med säng till tvillingarna.
Vi har inte ställt i ordning någon ännu, vill inte fresta Karl att smita in dit. Han vill och vill inte just nu, så vi undviker sådana situationer.
Pappa tänkte ställa upp sängen då jag är på BB. Barnkammaren är klar, och den har han ängnat mycket tid till.
Till min fråga. Vi har ju självklart varsina sängar. Men hur ska man göra i början. En eller två sängar. De får ju helt klart plats i en säkerligen, men. Hur har ni andra med tvillingar gjort?
Hur många sängar?
Hur många sängar?
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
-
Fjällfolket
-
Fjällfolket
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Tackar tackar för svar.
Ja, vi har allt i dubbel uppsättning, ingen tvillingvagn alltså utan två rejäla liggvagnar, för deras och larmens skull.
De kanske till och med tycker det är skönt med lite space efter trängseln i maggen. Ligga tillsammans kan de ju göra i vaket tillstånd.
Ja, vi har allt i dubbel uppsättning, ingen tvillingvagn alltså utan två rejäla liggvagnar, för deras och larmens skull.
De kanske till och med tycker det är skönt med lite space efter trängseln i maggen. Ligga tillsammans kan de ju göra i vaket tillstånd.
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
-
Fjällfolket