Ursäkta, men FAN vad ni är underbara!!!

Skriv svar
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Ursäkta, men FAN vad ni är underbara!!!

Inlägg av annawahlgren »

Käraste duktigaste raraste forumister - jag måste bara få säga att FAN vad ni är underbara! Spontant ur hjärtat i nattens (halv)mörker.

Min dröm var ju att dessa föräldrafora en dag skulle sköta sig själva. Att jag helt enkelt skulle göra mig högst umbärlig. Precis som man som morsa måste fatta: meningen är inte att jag ska gifta mig med barnen och göra mig helt omistlig för dem för all framtid. Meningen är att jag ska förbereda mina barn att på bästa sätt klara sig utan mig :!: Utan föräldrar! Leva ett självständigt liv! Klara sig själva :!: :lol:

Precis. Milde herre, här skriver ni svar som bara gnistrar av insiktsfullhet, erfarenhet - och välvilja.

Lägg de orden på minnet. Det är precis det vi alla ska förmedla till barnen... :!: :P

Och det gör ni HÄR :!: Till varenda människa som ber om råd :!: Ingen går ensam, obesvarad, olycklig, osedd :!: :P

Herre milde, säger jag igen. Jag är stum av beundan, repekt, högaktning.

Vill sluta er alla i famn.

TACK :heart: :heart: :heart:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Mamma S

Inlägg av Mamma S »

Tack sjalv for att du ger oss alla mojligheten att motas, skriva, prata, trosta, bli trostad, fa rad, ge rad och kanna sig som en del av ett storre sammanhang med detta forum.

:heart: Genom att detta forum finns sa kanner man sig aldrig ensam och aldrig radvill.

:heart: Genom att lasa pa detta forum regelbundet paminns jag standigt om vad foraldraskapet handlar om, vilket gor det enkelt att vara sin sons basta van och enkelt att behalla talamodet och komma ihag vad som ar det basta for barnet i varje situation.

:heart: For mig kanns det som om jag har ett helt gang av vanner dar ute som jag kan komma till nar jag ar vilsen, och som man kan ge rad nar man kanner att det ar en fraga som man beharskar svaret pa, vilken gava!

:heart: TACK for att man far vara en del av detta aventyr!
Senast redigerad av Mamma S den mån 22 maj 2006, 11:10, redigerad totalt 3 gång.
3 fina...2005, 2007, 2010
Nancy

Inlägg av Nancy »

Kära Anna,

eftersom DU :heart: visar på vår förmåga vågar vi förmedla den vidare :D

I början känner man sig osäker på om man verkligen vågar svara andra eftersom man är så rädd att ge "fel" råd.

:idea: Jag tänker såhär: om jag nu skriver något tokigt :? så finns det ju många andra som kan rusa till och styra upp :lol:

Genom att förmedla till andra befäster man sina egna kunskaper och lär sig samtidigt en hel massa på samma gång.

TACK för detta forum där så många kan mötas och lära av varandra :!: :D
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Instämmer med föregående talare :!:

Tur att ni alla finns här :!:

Vi har ju haft världens bästa fröken :D :heart:
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
annawahlgren

Inlägg av annawahlgren »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

Världens bästa fröken och världens bästa klasskompisar! :lol:

Instämmer helt med föregående talare...

:heart: Kärlek vill Liv :heart:

Varma kramar till Er alla!
/Fjällmor
Elle

Inlägg av Elle »

Nancy, du sammanfattade precis mina egna tankar :wink: Tack för att ni finns i både med- och motgångar :heart:

Kramar till er alla :heart:
Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
Gäst

Inlägg av Gäst »

Hallå,
jag instämmer också! Jag kommer inte hit så ofta nu för tiden, men när jag tittar in känns det som att komma på besök hos gamla kompisar!
Åsa
Mindy

Inlägg av Mindy »

Ja, som en enda stor familj! :heart: :lol:
Det skulle kännas betydligt mer ensamt om inte forumet fanns och man "bara" :oops: fick hålla till godo med Barnaboken. :wink: Det är tyvärr inte särskilt ofta som det finns någon att dela filosofin med i vardagen och inte så mycket förståelse för den heller - åtminstone inte för oss.

Därför är forumet den STORA GULDGRUVAN med en liten familjekänsla och det är helt enkelt fantastiskt att du står till tjänst så som DU gör Anna. :heart: DU peppar oss och man känner sig enbart priviligerad om man får möjlighet att föra dina unika kunskaper vidare.

Vi VET ju hur väl du gör barnen :!: :D
Mamma till två Barnaboksbröder (d v s standardmodellade): födda 2004 och 2006. :heart:
annawahlgren

Inlägg av annawahlgren »

:D Tack :oops: tack :oops: TACK :lol:

Precis så skulle det vara. Jag är så tacksam och glad :lol: :lol: :lol:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Åh! Jag vill också instämma i vår gemensamma hyllningskör!

Det är så underbart fantastiskt att få vara en del av gemenskapen här på forumet och få ta del av Annas och allas råd, peppning, omtanke, kritik och ifrågasättande!!!!

Ibland känns det som att vara med i en sekt: Jag är så glad över samhörigheten, jag VET vad jag tycker och jag känner mig trygg. (Jag vet också att de som inte tycker och handlar efter BB har fel :wink: )

Kramar i massor!

Pea
Skriv svar

Återgå till "Säkra Sovare med fnurra på sömntråden"