Min dröm var ju att dessa föräldrafora en dag skulle sköta sig själva. Att jag helt enkelt skulle göra mig högst umbärlig. Precis som man som morsa måste fatta: meningen är inte att jag ska gifta mig med barnen och göra mig helt omistlig för dem för all framtid. Meningen är att jag ska förbereda mina barn att på bästa sätt klara sig utan mig
Precis. Milde herre, här skriver ni svar som bara gnistrar av insiktsfullhet, erfarenhet - och välvilja.
Lägg de orden på minnet. Det är precis det vi alla ska förmedla till barnen...
Och det gör ni HÄR
Herre milde, säger jag igen. Jag är stum av beundan, repekt, högaktning.
Vill sluta er alla i famn.
TACK