Om jag testar och kör med standardmodellen så är det inga problem med den första delen, dvs med maten, umgänget osv! Men sen då han ska sova blir det struligare!
Som det är nu så sover han enbart hos mig! Har försökt smyga ned han i hans säng, men då vaknar han strax och tjuter! (han är 6 veckor).
Han kan sova i vagnen om vi är ute, men ibland kan jag få stann 2-3 gånger och amma innan han kommer till ro, trots att jag tycker jag trattat i han massor innan!
Dessutom är han så himmla tuttig och vill snutta på mig i tid och otid! Napp vill han inte ha, provat alla möjliga sorter!
Vill ju att han ska kunna somna själv! Har nu en vagn som jag köpt billigt för att ha endast inne (har 4 tr upp och orkade ej släpa utevagnen upp!!) Men om man då följt standarmodellen med första passet med mat osv och det är dags för att sova, ska jag då helt sonika lägga honom i vagnen och vagna? Har testat och han skriker sig nästan blå hur mycket jag än drar! =/
Då jag pratat med bvc om detta att han är så tuttig och svårsövd utan mig, kallade hon det att han ej kapat navelsträngen ännu och att det blir bättre! Men vågar man tro på det?! Han kanske vill bli buren och ligga till tutten jämt då istället då det är det han blir van!
Tycker detta är jättesvårt!! Kunde det ej följa med en manual för varje bebis!