Det här är ju alla BB-föräldrar med om dagligen såklart, men jag måste bara skriva nu när jag är så uppfylld av kärlek till mina små

!
Alldeles nyss upprepade sig händelsen som är vanligt återkommande här hemma just nu när Tim börjar utforska mer och mer och MER och
MER!

När han blir sugen på att gå loss på någonting lite hårdhänt (vanligtvis böcker, apper, scrapbookingartiklarna jag säljer osv osv brukar bli offer för hans upptäckarglädje) hoppar Saga in och hjälper till!
Hon lägger sin lilla hand om hans ännu mindre, och säger "Man klappar, Tim!" åtföljt av ett "Braaaa!" Jag behöver inte ens ingripa oftast!! Och så säger hon "Bet dy, Tinn?"(Vet du, Tim) och som alldeles nyss när hon ville att han skulle skjuta fart på HENNE i HANS gåstol

sa hon: "KAN dy, Tinn?" för att riktigt uppmuntra hans vilja att lära sig att putta fart på henne!

(Kan tilläggas att han tappade intresset när han upptäckte att han inte riktgit klarade av uppgiften

)
Nu sitter hon och sjunger "Kalle Anka satt på en planka" för honom och han klappar glatt på benen!

Och mamma smälter