Igår hittade vi lilla 2.5 åringen, sittandes i storasysters säng och lakan medan hon häftade i ett knäckebröd. Behöver kanske inte förklara hur det såg ut i sängen.
Uppfinnare
Uppfinnare
Kanske är det en liten uppfinnare vi har fått
Igår hittade vi lilla 2.5 åringen, sittandes i storasysters säng och lakan medan hon häftade i ett knäckebröd. Behöver kanske inte förklara hur det såg ut i sängen.
"Det talas för lite om glädjen med barn..."
Tre underbara godingar: 1996, 2003, 2007
Vad rar du är...tack
Finns så många guldkorn att att dela av mig med, men vintern och hela året har varit lite körigt minst sagt, så de har fått samlas på hög.
Trotsguldkornen har börjat komma och de är verkligen festliga.
Guldkornet för dagen var när minstingen hade sin första gymnastikuppvisning. Var Cirkusuppvising med dagmammegruppen. Så ljuvligt. Och så rörande det var att se storasyster sitta och titta på, med stolthet och tårar i ögonen. Hon sade bara "det är min lillasyster".
Kram till er
Susanne
Guldkornet för dagen var när minstingen hade sin första gymnastikuppvisning. Var Cirkusuppvising med dagmammegruppen. Så ljuvligt. Och så rörande det var att se storasyster sitta och titta på, med stolthet och tårar i ögonen. Hon sade bara "det är min lillasyster".
Kram till er
Susanne
"Det talas för lite om glädjen med barn..."