Jag visste inte ens att jag hade några...

Guldkorn att inspireras och lära av
Skriv svar
Trebarnsmamman

Jag visste inte ens att jag hade några...

Inlägg av Trebarnsmamman »

... så kallade barnaboksbarn förrän jag råkade snubbla över detta forum... Men jag har tre stycken! Jag köpte Barnaboken på bokrea i Helsingfors år 1996 när jag väntade mitt första barn, utan att över huvud taget veta vem Anna Wahlgren var eller något annat om barnuppfostran för den delen. Jag använde mig av hennes råd från start, eftersom de var så tydliga och handfasta. Nu när hittat detta forum (och hört och läst annat som sagts och skrivits om AW), kan jag konstatera att jag vid det här laget har tre "barnaboksbarn" och att jag tydligen har gjort något väldigt kontroversiellt, som lyssnat på Annas råd. Men vad GLAD jag är, vet inte hur jag hade klarat mig utan, antagligen skulle mitt liv ha sett ut som mångas i omgivningen, halvgnälliga, halvtrötta barn som vaknar många gånger per natt i flera års tid (för att inte tala om trötta föräldrar..). Jag brukar få höra att jag haft tur med mina barn, som sover så bra, men jag brukar alltid svara att det inte är tur, det är Anna Wahlgren! TACK!
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D Å, vad rar du är, vad glad jag blir :oops: :lol:

Det var så den skulle fungera, boken. Den skulle bekräfta det man egentligen redan visste :wink: :lol:

Tack för underbar bekräftelse :heart:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Skriv svar

Återgå till "Om våra Barnaboksbarn"