Jag sitter och försöker få till min träning nu när sambon är bortrest i 2 veckor. Måste bara komma igång nu (OBS! Detta är inte ett nyårslöfte...
Jag får inte riktigt till det att passa 100%. Det gäller ju att pricka in pass jag gillar med öppettiderna för barnpassningen och pluttens mat & sovschema..hm..... För EN gångs skull önskar jag att plutten kunde ha längre vakenperioder
Vissa pass fungerar bra. Då kan jag låta plutten somna in i vagnen innan passet och så ställer jag in vagnen på barnpassningen, men ett pass börjar 11.00 och plutten börjar sova långluren 11.30... Just det här passet är ett pass för mammor (& pappor??) som har barn innan-pluttarna-kan-krypa-åldern så det är ok att ta med lillen in i salen. Tycker ni att det är bättre än att lämna till barnpassningen? Han kanske lättare håller sig vaken då? Men om han är jättetrött redan 11.15 så går ju inte det... ](*,) . Vet inte om jag är så sugen på att låta personalen lägga honom för att sova.
Uahhhhhhhhhhhh vilka västerlandsproblem eller hur???? ](*,)
Jag VILL träna, men lillens schema "hindrar" mig........
Normalt sett byter ju hans pappa av mig men han är ju som sagt var bortrest. Vi har inga barnvakter som kan rycka in för detta ändamål.
Hur gör ni?
Kram
En träningssugen mamma