Vakenchocken!
-
Gäst
Vakenchocken!
-
father of sons
Linda
Emil 020212 (har alltid sovit som en liten gris, mycket och länge)
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)
-
Gäst
Låter som om "Mammuts place" är stället man ska vara och fira melodifestival!
Måste nog erkänna att jag inte är så bra på det
(egentligen inte så intresserad
) men det låter ju kul och jag kommer ihåg dillchipsen jag fick när jag var liten!
Måste nog erkänna att jag inte är så bra på det
Dotter född 11/12-00
Son född 9/12-03 ( "shn-kurad" i maj -04)
Son född 9/12-03 ( "shn-kurad" i maj -04)
-
Gäst
Ja det var tur att jag inte gjorde ngt försök att undervisa mina barn i melodifestivalande i år... Tackar för inbjudan, det skulle nog behövas så att jag vet hur man gör när det är dags för mig att föra traditionerna vidare.
Linda
Ja, du är både suverän och snabb på att länka, man skulle kunna säga att du är suveränt snabb! Så här quotar du:br skrev:hm, jag har visst försökt mig på att "qouta" utan ngt vidare resultat. kan inte det hellerFast jag har hängt på detta forum så länge....
![]()
Det är visst några saker på "attlärasiglistan"![]()
Fast jag kan infoga länkar iallafall
Du vet ju hur man raderar text, javisst? Alltså raderar du allt, som du INTE vill citera och blottlägger just den där meningen, MEEEEN, var noga med att lämna kvar det som står SIST i texten, nämligen
[/quote]
samt det som står ALLRA FÖRST i texten, nämligen
kit skrev:
Nu skriver du ditt svarsinlägg antingen EFTER eller om du så vill FÖRE det quotade och klickar på Submit! Volia!
Printa nu ut detta och klistra i pannan, eh, på datorn!!!!![]()