Våran tös sover mycket bra på natten så detta gäller dagslurarna.
Ibland har hon väldigt svårt att komma till ro och somna in. (Men detta gäller alltså bara ibland)
Vanligtvis somnar hon utan gnöl men ibland skriker hon riktigt som om hon har panik. Hon lyssnar på ramsan men skriker verkligen upp sig. Så hon somnar typ skrikande!
Idag hände det också samma sak då vi var i bilen. Dottern hade sovit sitt långpass i bilen o då hon vaknade upp var hon glad och nöjd. Men plötsligt (hon hade varit vaken ca 10 min) blev hon vrålarg. Hon började vråla men detta övergick sedan i samma panikartade skrik som jag nyss beskrev. Tårarna rann o hon var också ledsen! Ingenting hjälpte - så vi fick stanna bilen o ta upp henne - och då lugnade hon sig först efter en stund!
Tacksam för svar!
För övrigt vill jag berätta att vi har det väldigt bra tillsammans med vår tös. Hon har nyligen upptäckt förtjusningen över sin egen spegelbild. Hon tjuter av glädje och lycka. Det är en fröjd att höra. För det mesta är hon nöjd och belåten. Hon är en bestämd liten tös som verkar ha en väldigt stark vilja.
Hon är en söt liten flörtis och en aktiv liten forskare!! Hon somnar så bra på kvällarna och sover hela natten tack vare SHN! Tack Anna o alla andra som hjälpt oss!
kram